Ja, gæster er jo lidt af en selvfølge efter man har født og det er da også hyggeligt med gæster.
Men hvor er jeg glad for at vi INTET skal lave i dag.
I torsdag startede vi dagen med at rydde op og gøre sådan at vi ikk skulle fare rundt de næste par dage, da vi ville få gæster. Torsdag om eftermiddagen kom min mormor og moster for at se lille Julius, da de ikk havde set ham endnu. De var her i 2 timer og det var hyggeligt, heldigvis havde Julius ligget meget på maven det meste af dagen, så der var ingen problemer om aften, som der havde været de sidste 2 aftner før.
Fredag gik jeg i gang med at bage boller og vaske op til når min veninde kom sammen med sine børn kl. 12. Min veninde havde taget kanelsnegle med, mums. De var her til kl. 16 og hvor var det hyggeligt, jeg fik snakket længe med min veninde jeg ikk ser så tit, og hendes 2 piger på 3år og 5 år hyggede sig supert sammen med Cassandra de legede i HELE lejligheden og ALT legetøj blev leget med. Så da de gik måtte vi lige rydde op, men det betød ikk noget da Cassandra havde hygget sig så meget.
Lørdag kom Jacobs ene bror med kone og 2 børn, de var her ikk så længe desværre da de kom fra vordingborg og skulle noget både inden de kom til os og noget efter. Men det var super hyggeligt og både Cassandra og Julius fik noget lækkert tøj af dem. Godt der ikk er lang tid til barnedåben, så vi kan ses igen.
Min kusine kom sammen med den ene af hendes drenge om søndagen, og jeg hygger mig altid sammen med Marina. Men det bedste ved dagen var at Cassandra og Calvin (3 år) hyggede sig, de legede i hele lejligheden og de grinte og grinte hele tiden. Legede fangeleg, var i en hule og "faldt" ned fra hoppedragen, skraldgrinede. Det var bare så skønt at se på og hører.
Men nej hvor blev der stille da de tog hjem, 1 time senere gik Cassandra omkuld på sofaen, der havde hun også været vågen i 10 timer, hun sov 2 timer og vågnede med maridt. Men gik omkuld igen kl. 20.30.
I morgen kommer sp for at kigge til Julius, og når hun er gået skal vi til den fotograf der har taget mavebilleder af Karo. Nej hvor jeg glæder mig. Hun vil tage billeder af både Julius og Cassandra
.
Lidt om hvad jeg har lavet i weekenden, hvad har I lavet?