Er der nogen der kender en sangskriver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

3rollinger

Ja, som overskriften siger, er der nogen der kender nogen der skriver sange til festlige lejligheder?

Min veninde som plejer at skrive dem kan desvaerre ikke denne gang, saa jeg er lidt paa den.

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Pia.

Hvad med at prøve selv - Når først man er kommet i gang er det slet ikke så slemt... Måske med lidt god hjælp fra festesange på nettet ?

Bare et forslag, for jeg kender desværre ikke nogen, men mener at kunne huske at der var en her inde fra, der skrev sange - men hæng mig ikke op det, måske tager jeg fejl...

Anmeld

8. marts 2010

trunte89

Min svigermor er super god - og billig - synes jeg.

Hun skrev en rigtig flot en til min datters dåb, og ved hun gør rigtig meget i det og har gjort det i mange år.

Kig på www.123hjemmeside.dk/festsange

Anmeld

8. marts 2010

3rollinger

Pia. skriver:

Hvad med at prøve selv - Når først man er kommet i gang er det slet ikke så slemt... Måske med lidt god hjælp fra festesange på nettet ?

Bare et forslag, for jeg kender desværre ikke nogen, men mener at kunne huske at der var en her inde fra, der skrev sange - men hæng mig ikke op det, måske tager jeg fejl...

Ja, det ville jo vaere ekstra specielt hvis jeg selv skrev den, meeen jeg tror ikke lige det er der min evner ligger . Og slet ikke med 3 smaa boern omkring mig og med Gitte Stallone syndrom  he he

Anmeld

8. marts 2010

3rollinger

trunte89 skriver:

Min svigermor er super god - og billig - synes jeg.

Hun skrev en rigtig flot en til min datters dåb, og ved hun gør rigtig meget i det og har gjort det i mange år.

Kig på www.123hjemmeside.dk/festsange

Perfekt. Tusind tak . Meget billigt, det har du ret i. Jeg proever at kontakte hende.

Anmeld

8. marts 2010

trunte89

3rollinger skriver:

Perfekt. Tusind tak . Meget billigt, det har du ret i. Jeg proever at kontakte hende.

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.