Til Tullebobs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. maj 2008

linemus

Jeg skal lige høre, om du var til børnekarneval i lørdags? Og måske lagde mærke til at blive nedstirret lidt for længe af en... ja, hvad siger man lige om sig selv... kvinde (?) i rød jakke? Jeg så nemlig en, hvor jeg tænkte, "det er da.. nej det er det vist ikke... joooo, måske..." og imens stod jeg bare og kiggede :$ Er nu ikke sikker på, at det var dig - så var det nok bare en eller anden tilfældig... :)

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Tullebobs

Hej Line

:D Det var nok mig, du så. Jeg havde en lille plysbjørn i en sort paraplyklapvogn med. Du skulle da bare have kommet over;) Kunne da være hyggligt lige at hilse på hinanden IRL. Og nej - jeg har ikke på nogen måde følt mig nedstirret:))

(H) fra Trine, som skal feriere i Hals til sommer - så kan det da være at vi ses:D

Anmeld

23. maj 2008

linemus

Jeg var vist for genert til at gå over og sige: Hej, er du Tullebobs? :D Kan nu ikke huske, om der sad en bjørn i klapvognen - jeg gik selv rundt med Spiderman...

Ja, det kan være vi render på hinanden til sommer. Har I sommerhus heroppe? Hvorhenne? I må altid gerne kigge forbi - Simon og Sebastian kan sikkert sagtens lege sammen :)

Knus Line

Anmeld

25. maj 2008

Tullebobs

Hej igen Line

Tror osse, at jeg selv ville være for genert:$

Det er Sørens mor, der har sommerhus i Hals på Lindeparken, så det er ca. lige midt imellem Hals og Hou. Faktisk er Sørens mor lige flyttet i hus i Hals, på Gl. Skansevej, så nu kommer vi jævnligt til Hals. Hvor er det lige, at I bor?

Jeg ved endnu ikke lige, hvilken uge vi skal feriere i, men når vi kommer nærmere, så giver jeg lige et praj herinde, så kunne det jo være at vi skulle mødes over noget kaffeværk;) Er sikker, på at drengene (og vi andre:D) sagtens kunne få det rigtig sjovt sammen.

(H) fra Trine

Anmeld

29. maj 2008

linemus

Hej Tullebobs :)

Vi bor i Hou på Solvænget. Det er i den sydlige ende af Hou (for det er jo en kæmpe by ;)).

Lindeparken - er det tæt på Lagunen så?

Ja, sig endelig til, når det er ferietid heroppe... eller hvis I en anden gang er i nærheden. Vi skal ikke noget fast i sommerferien - vi holder ferie i næste uge, og ellers så tager vi det, som det kommer. Og dagene går bare med ingenting (eller nok mere med masser af baby-arbejde), nu hvor jeg er på barsel, så jeg er for det meste hjemme.

Det er da lidt sjovt, at hun er flyttet til Hals, når hun også har sommerhus heroppe. Men det er jo også et dejligt sted :)

Knus Line

Anmeld

29. maj 2008

Tullebobs

Hej igen Line

Ja Hou kan være svær at overskue for os turister;):))

Der er ikke så langt fra farmors sommerhus til Laguen, åh der har jeg gode barndomsferie minder fra. Vi har til noget loppemarked-værk deroppe sidste år, i silende regnvejr, men det var meget hyggeligt.

Jeg giver et praj næste gang vi er i Hals;) Og ja det er en skøn by - det kan vi hurtigt blive enige om:)

Rigtig god ferie til jer.

(H) fra Trine, som osse vil på ferie, men eftersom specialet skal afleveres om 12 dage, må jeg nok sande, at ferie må vente (holder så til gengæld ferie i uge 27-31 8D (C))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.