kan man ødelægge en gt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

katrine26

jeg har købt nogle gt i netto og testet i lørdags hvor den var negativ, tog så den anden ud af pakningen for at se on man godt kunne se stregerne vis man holdte dem i det rette lyst det kan man. lage den så tilbage det ubrugte i æsken og testet så i dag posetiv på den idag. 

Mit spørgsmål er så kan man regne med det når jeg nu havde den ude i lyset og der stå på pakningen at man skal holde den væk for direkt sollyst og det så er rigtigt den er posetiv eller om jeg har ødelagt den ved at tage den ud.?.

Er i dyb tivl da jeg jo gerne vil være gravid og af alle de tester jeg har tage er det den første som viser posetiv. 

katrine26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Pia.

TILLYKKE... Den er da uden tvivl god nok... Tror det der menes med at man kan ødelægge testen i direkte sollys er at den ikke viser det tydeligt nok eller noget andet i den dur... (aner det ikke)

Men to streger = en posotiv test og testen bliver kun positiv hvis du danner Hcg og det danner man altså kun hvis man er gravid...

Så stort tillykke med den kommende baby...

Syntes for at du får ro i sjælen at du skal købe en test mere og se at den er god nok...

Knus Pia.

Anmeld

8. marts 2010

katrine26

Pia. skriver:

TILLYKKE... Den er da uden tvivl god nok... Tror det der menes med at man kan ødelægge testen i direkte sollys er at den ikke viser det tydeligt nok eller noget andet i den dur... (aner det ikke)

Men to streger = en posotiv test og testen bliver kun positiv hvis du danner Hcg og det danner man altså kun hvis man er gravid...

Så stort tillykke med den kommende baby...

Syntes for at du får ro i sjælen at du skal købe en test mere og se at den er god nok...

Knus Pia.

tak  for at nu er det endelig min tur, men efter SÅ mange negative tester er det svært at glæde sig. jo skal ned og havde købt nogle nye så jeg kan være helt sikker.

katrine26

Anmeld

8. marts 2010

katrine26

Så har jeg været nede og købe to nye gt og de viser begge to meget svagt posetive, så tror sku den er der.

kan man godt havde mens smerter selvom man er gravid.?.

katrine26

Anmeld

8. marts 2010

mahanna

Tillykke..

ja du kan godt mens ligene symtomer det er meget normalt, men ring du til din læge så kan de indfornemer dig om alle de spørgsmål du måtte ha men du er gravid og dine sm er meget normale, så tage du det storer smil frem og nye det Stort Tillykke her fra 

Anmeld

8. marts 2010

Koen.

katrine26 skriver:

Så har jeg været nede og købe to nye gt og de viser begge to meget svagt posetive, så tror sku den er der.

kan man godt havde mens smerter selvom man er gravid.?.

katrine26

ja det kan man godt, for alt skal jo vænne sig til den nye forandring i kroppen

Tanja 34 + 2

Anmeld

8. marts 2010

katrine26

mahanna skriver:

Tillykke..

ja du kan godt mens ligene symtomer det er meget normalt, men ring du til din læge så kan de indfornemer dig om alle de spørgsmål du måtte ha men du er gravid og dine sm er meget normale, så tage du det storer smil frem og nye det Stort Tillykke her fra 

Rigtig mange tak.

man går jo og bliver helt bange for at gt snyder en mår nu jeg har mens smerter.

smiler også indevendig men skal nok lige bruge et par dage til det er gået helt op for mig.

katrine26

Anmeld

8. marts 2010

Low

Jeg tør godt sige tillykke

Er det muligt at du kan ligge billeder ind af testen?

Anmeld

8. marts 2010

katrine26

Low skriver:

Jeg tør godt sige tillykke

Er det muligt at du kan ligge billeder ind af testen?

tak.

ved ikke hvordan man gør.

katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.