Superwoman og moster i 7. måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

eventyreren

Hej allesamen, 

Dette er mit første indlæg herinde. Håber I vil tage godt imod mig 

Jeg skriver nu, da jeg nok har glemt at jeg er gravid og skal passe på mig selv. Jeg passede min søsters to børn i weekenden sammen med min kæreste. At det ville resultere i at jeg blev nødt til at melde mg syg idag havde jeg ikke lige kalkuleret med...

Jeg har simpelthen så ondt i mit haleben og helt op langs rygraden, kan jeg ikke godt regne med at dette bare er en lærestreg til mig selv om at jeg skal passe på med at løfte og lege superwoman?

Synes I jeg skal kontakte lægen? 

Hej, hej fra Janni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Pia.

eventyreren skriver:

Hej allesamen, 

Dette er mit første indlæg herinde. Håber I vil tage godt imod mig 

Jeg skriver nu, da jeg nok har glemt at jeg er gravid og skal passe på mig selv. Jeg passede min søsters to børn i weekenden sammen med min kæreste. At det ville resultere i at jeg blev nødt til at melde mg syg idag havde jeg ikke lige kalkuleret med...

Jeg har simpelthen så ondt i mit haleben og helt op langs rygraden, kan jeg ikke godt regne med at dette bare er en lærestreg til mig selv om at jeg skal passe på med at løfte og lege superwoman?

Synes I jeg skal kontakte lægen? 

Hej, hej fra Janni

Hej Janni og velkommen til

Jeg passede sjovt nok også min søsters to børn i weekenden plus mine egne tre - så jeg vil sige jeg var træt i går aftes...

Nå men tilbage til dit spørgsmål... jeg tror du har fat i noget af det rigtige, jeg tror det er din krops måde at sige fra over for dig på - du skal nok fra nu af være bedre til at lytte til din krop. Er helt sikker på de smerter du har nu er fordi du har været for meget i gang og løftet lidt for meget .... så læg du dig ned i dag os slap af så du kan samle nye kræfter igen... bliver det ved at gøre meget ondt ville jeg nok vælge at søge læge...

Knus og god bedring fra Pia.

Anmeld

8. marts 2010

eventyreren

Hej Pia, 

Tak, for dit svar. 
Jeg må vist hellere passe på næste gang, jeg skal passe børn eller på besøg hos mine to guldklumper. Men for søren det er svært at skulle sige fra, men som min ryg har det i dag, så kommer det nok af sig selv.

Vil heller ikke ringe til min læge i dag, da jeg vitterligt også tror at det er overanstrengelse. Ser lige i morgen...

Ha en dejlig dag.

Janni 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.