Nu får jeg kys!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

Barbamama

Oha jeg er bare så glad altså! Carla giver mig våde kys nu. Hvis jeg siger til hende: Må mor få et mys? så åbner hun munden og tager ansigtet helt hen til mig. Nogle gange læner hun sig også bare over til mig så jeg kan kysse hende. Det er bare så skønt!!!! Hvor er det dog dejligt at ens barn begynder at forstå nogle ting. Wohoooo

Og så snakker hun bare helt vildt!!!!! Glæder mig til alle de ord hun kommer til at lære.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Oha jeg er bare så glad altså! Carla giver mig våde kys nu. Hvis jeg siger til hende: Må mor få et mys? så åbner hun munden og tager ansigtet helt hen til mig. Nogle gange læner hun sig også bare over til mig så jeg kan kysse hende. Det er bare så skønt!!!! Hvor er det dog dejligt at ens barn begynder at forstå nogle ting. Wohoooo

Og så snakker hun bare helt vildt!!!!! Glæder mig til alle de ord hun kommer til at lære.

hi hiiiiii det er så dejligt:0)

Carla æææææææælsger sin moar!

Anmeld

8. marts 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

hi hiiiiii det er så dejligt:0)

Carla æææææææælsger sin moar!

Ja det er bare det bedste altså!!!!!!

Ja det gør hun hi hi og det er SÅ meget gengældt!!!!!!!

Anmeld

8. marts 2010

lion

Ja det er så dejligt når vi mødre må få kys fra vores dejlige børn.

Jeg måtte en overgang få af Cassandra når jeg spurgte lige nu "gider" hun det ikk. Men nogen gange kommer hun af sig selv og giver mig et stort kys, men hun vil gerne kramme mig hele tiden. Det er så dejligt.

Anmeld

8. marts 2010

Barbamama

lion skriver:

Ja det er så dejligt når vi mødre må få kys fra vores dejlige børn.

Jeg måtte en overgang få af Cassandra når jeg spurgte lige nu "gider" hun det ikk. Men nogen gange kommer hun af sig selv og giver mig et stort kys, men hun vil gerne kramme mig hele tiden. Det er så dejligt.

Ohh ja kærligheden fra ens børn er bare det BEDSTE i verden!!!!

Anmeld

8. marts 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Der findes bare ikke noget bedre end et lille mys fra ens børn... så pyt med det er vådt de lære vel at lukke munden på et tidspunkt

Anmeld

8. marts 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Der findes bare ikke noget bedre end et lille mys fra ens børn... så pyt med det er vådt de lære vel at lukke munden på et tidspunkt

Ja det er dejligt uanset. Kan ikke lade være med at grine når hun stikker tungen frem. Bvadr hi hi. Så trækker jeg mig lidt ha ha ha

Anmeld

8. marts 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Ja det er dejligt uanset. Kan ikke lade være med at grine når hun stikker tungen frem. Bvadr hi hi. Så trækker jeg mig lidt ha ha ha

HAHAHAHAHAHA!!!! Ja pigerne elsker også tunge kys, mor her lukker bare munden, så kan de bare komme an....

Anmeld

8. marts 2010

TbCp

Det er fantastisk!!!!!

Anmeld

8. marts 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

HAHAHAHAHAHA!!!! Ja pigerne elsker også tunge kys, mor her lukker bare munden, så kan de bare komme an....

Ha ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.