hvor længe ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Anonym trådstarter

Hvor længe blødte i efter spontan abort ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Anonym trådstarter

Sombody ?????

Anmeld

8. marts 2010

mariamiss6

Jeg ved ikke om jeg har oplevet en spontan abort eller en sindssygt ond og meget forsinket menstruation.... Men jeg blødte engang i næsten 14 dage og havde vilde smerter, så jeg var tæt på at besvime, i 2 dage.... Jeg tror det vkan have været en spontan abort.... Det er det nærmeste jeg kommer på et svar til dig....

Men umiddelbart vil jeg tro at ca 14 dage, måske mere, er okay...

Da jeg fødte min to børn har jeg vel blødt 3-5 uger, og en spontan abort er vel nogen lunde det samme, bortset fra fosterets alder....

Men jeg ved det ikke....

Anmeld

8. marts 2010

Low

Da jeg var 16 år der fik jeg en abort og det var en planlagt abort. Der blødte jeg næsten ikke. Jeg blødte faktisk kun lidt på selve dagen men dagen efter blødte jeg ikke. Der var jeg 8 uger henne. Jeg ved ikke om man bløder mere eller mindre af en planlagt abort

Anmeld

8. marts 2010

lotte32

efter min MA i januar, blødte jeg som ved mens i 2 dage, og derefter havde jeg en smule udflåd i en lille uges tid... så ikke så meget syntes jeg

Anmeld

8. marts 2010

businesstigger

Jeg blødte 1 uges tid efter

Anmeld

8. marts 2010

Kløver

Anonym skriver:

jeg blødte kun et nogle dage som en almindelig men meget kraftig menstruation, og havde rigtig mange smerter, er stadig øm og får smrter hvis jeg bevæger mig, og er ca 1 uge siden for mig, men jeg var ikke ret langt henne, havde knap fundet ud af jeg var gravid, før det var slut

Anmeld

8. marts 2010

mortil4dejligepiger

Jeg blødte 18 dage og aborten begyndte da jeg var 5+4...

Anmeld

8. marts 2010

Blyb

Anonym skriver:

Jeg blødte sammenlagt i ca. 3 uger...

Anmeld

8. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg mener at jeg blødte 2-3 uger... Men det er jo ved at være nogle år siden, så måske husker jeg galt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.