NF på onsdag-nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

3xM

jeg skal skannes på onsdag og er SÅ nervøs for om den sidder hvor den skal, hjerteblink osv. og har ondt nok ligament smerter men uha hvorfor skal man dog være så nervøs

bare det snart var onsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Louise81

Jeg kan udemærket følge dig. Jeg skal til scanning i morgen, og synes også efterhånden at nervøsiteten begynder at overskygge glæden. Prøver at bevare de positive tanker, men falder nemt i og kommer til at tænke på, hva nu hvis...

Men er sikker på at alt ser fint ud for os begge   Men glæder mig til det er overstået.

Anmeld

8. marts 2010

CS

Kan så godt følge dig, jeg var virkelig også nervøs!! Men jeg er sikker på at det lille spir nyder livet i din mave, og ja prøv at tænke positivt. Og lige om lidt er det onsadag

Anmeld

8. marts 2010

Christina31

Jeg kender det godt... Har været til scanning for halvanden uge siden, hvor der var fin hjerteblink. Men alligevel går jeg og frygter nf- scanningen om ca 3-4 uger. Er alt nu som det skal være... har den lille det stadigvæk ok.

Jeg tror, at jeg har hørt alt for mange skræk- historier om graviditeter, hvor der er gået galt. Det giver mig så mange bekymringer.

Anmeld

8. marts 2010

3xM

tak hvor er i søde

det er netop alle de læsninger man har læst det seneste, puhh hvor bliver man nervøs og ked af det...

uhf 2 dage endnu

Anmeld

8. marts 2010

trine3112

Kan godt forstå dig. Jeg oprettede selv en tråd med samme emne. Gik også rundt og var mega nervøs. Jeg brugte mere energi på at tænke på, om alt var ok og om den levede end den fantastiske oplevelse det er at se ungen indeni

Jeg er sikker på, at din nervøsitet er helt uberettiget og at alt er som det skal være.

/Trine

Anmeld

8. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hold skruen i vandet. Med alt sansynlighed bliver det en god oplevelse. Det ER kun meget meget få, som får en dårlig oplevelse. SElvf. er det en god idé, at have i  baghovedet, så man ved hvad der KAn ske, men det ER så få. Så prøv at nyde det. Det er dejlige billeder man kan se til nf og tænk ikke på de dårlige.

stort kram til jer.

Anmeld

8. marts 2010

LinLin

Jeg skal til NF i morgen kl 9! og er også SÅ nervøs for om alt er som det skal være!!! Har det ligesom om jeg skal til eksamen. Kan bare ikke tænke længere end til jeg lægger mig på briksen, får scanneren på maven og... hvad sker der så?! Består vi?... 

Bare det var tirsdag kl 10 - så jeg vidste besked....

Anmeld

9. marts 2010

3xM

hvor er det dejligt at læse jeres opbakning og mor til david du kan tro jeg tænker på jer kl 09.

glæder mig så meget til at komme formiddagen igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.