need to have til nyfødt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.836 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Vidunderligeunger

Som overskriften præsenterer - hvad er musthave til en nyfødt som bliver født sidst i maj/start juni?? mht. tøj. Ikke møbler eller udstyr, bare tøj... hvor meget og hvilken størrelse?

knus Mitzie 27+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Lone Jakobsen

BlyViol skriver:

Som overskriften præsenterer - hvad er musthave til en nyfødt som bliver født sidst i maj/start juni?? mht. tøj. Ikke møbler eller udstyr, bare tøj... hvor meget og hvilken størrelse?

knus Mitzie 27+6

tynde bomulds dragter er bare et hit her og natdrager med lynlås.

Anmeld

7. marts 2010

Kløver

BlyViol skriver:

knus Mitzie 27+6

min veninde fødte sidste år i slutningen af maj, og hun brugte mange bodyer, og ik så meget andet i starten da det var så varmt, og hun sagde ang str at næste gang ville hun have tøjet i str 58 tror jeg det var da hun synes 56 voksede de alt for hutigt ud af, kan også være det var str 62, synes ikke jeg har stødt på str 58 nogle steder men hun synes ihvertfald de alt for hurtigt vokser ud af 56, så det skulle man ikke købe for meget af

tror også de brugte meget tynde bomuldsdragter, enkelte med ben og ærmer men dem jeg så han havde på mest var dem uden ben og ærmer

Anmeld

7. marts 2010

SHERO

Jeg synes næsten ikke jeg kan få nok langærmet body's, og strømpebukser (dem fra H&M er geniale). Mh til størrelse så er det nok svært at bedømme før han/hun kommer, min søn vejede 2500 g, og svømmede i en størrelse 50, nu bruger han stadig 50 i noget af tøjet, og er også vokset ud af noget, synes der er STOR forskel på størrelserne på de forskellige mærker...

Anmeld

8. marts 2010

Vidunderligeunger

Tak for jeres svar  

gik lidt tidligt i seng, så fik ikke set om nogen havde skrevet igår

Det var egentlig manden og mig der diskuterede om det var nødvendigt med en forårsjakke. jeg var selvfølgelig fortaler men det kan man jo altid gå ud og købe senere  

God dag til jer alle.. knus

Anmeld

8. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Tak for jeres svar  

gik lidt tidligt i seng, så fik ikke set om nogen havde skrevet igår

Det var egentlig manden og mig der diskuterede om det var nødvendigt med en forårsjakke. jeg var selvfølgelig fortaler men det kan man jo altid gå ud og købe senere  

God dag til jer alle.. knus

umiddelbart ville jeg sige hellere en forårsdragt end en jakke når de er så små:0) Jakken "kravler" hele tiden op

Anmeld

8. marts 2010

Vidunderligeunger

ka-ri-na skriver:

umiddelbart ville jeg sige hellere en forårsdragt end en jakke når de er så små:0) Jakken "kravler" hele tiden op

lige mandens ord  

jeg må vidst bøje mig... hehe Var nok mest fordi de lige nu i ønskebørn har de sødeste forårsjakker på bud fra sidste år. og så skal man jo have dem

Anmeld

8. marts 2010

Ni-ko-li-ne

BlyViol skriver:

lige mandens ord  

jeg må vidst bøje mig... hehe Var nok mest fordi de lige nu i ønskebørn har de sødeste forårsjakker på bud fra sidste år. og så skal man jo have dem

hov, har de det? der må jeg hen....

vi havde to jakker til Nikoline (født dec 2008)... og de belv næsten aldrig brugt... generelt var vi mest til dragte, det er nemt og de "kravler" ikke op... :0) men hvis de er på bud, kunne du måske snige een i kurven... ;0)

Anmeld

8. marts 2010

Henri84

Vi har købt en fleecetrøje, og har så arvet en fleecedragt
Min søn er fra sidst i august, og vi brugte fleecetrøjen som jakke i et godt stykke tid, og så fleecedragten på de kolde dage

Anmeld

8. marts 2010

Vidunderligeunger

ka-ri-na skriver:

hov, har de det? der må jeg hen....

vi havde to jakker til Nikoline (født dec 2008)... og de belv næsten aldrig brugt... generelt var vi mest til dragte, det er nemt og de "kravler" ikke op... :0) men hvis de er på bud, kunne du måske snige een i kurven... ;0)

det er min plan - men finanserne skal jo også være til det, de er dyre fra start de kære små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.