Søge arb uden chef ved det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Kloster

Hej.

Jeg vil søge et arb. Simpelthen mit drømmejob (tror jeg).

Jeg har skrevet en ansøgning og cv, men mangler self en anbefaling fra min chef af. Hun ved ikke og skal ikke vide, at jeg søger dette arb. Så jeg kan jo ikke sende en anbefaling med.

Men hvad gør man i den situation? Jeg kan da umuligt være den eneste, der har stået i den situation...

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Nemesis

har ikke sendt nogen med mem skrevet at min nuværende arb. plads er uvidende om at jeg søger.

Held og lykke.

:-) Sisse

Anmeld

7. marts 2010

Lone Jakobsen

Kloster skriver:

Hej.

Jeg vil søge et arb. Simpelthen mit drømmejob (tror jeg).

Jeg har skrevet en ansøgning og cv, men mangler self en anbefaling fra min chef af. Hun ved ikke og skal ikke vide, at jeg søger dette arb. Så jeg kan jo ikke sende en anbefaling med.

Men hvad gør man i den situation? Jeg kan da umuligt være den eneste, der har stået i den situation...

VH Kloster

jeg tænker at der er vel ikke så meget at gøre? du kan jo skrive i ansøgningen at du er i uopsagt stilling.....så ved de godt hvorfor der ingen anbefaling er med.

Anmeld

7. marts 2010

Mette-Marie

Har du ikke en nuværende kollega eller tidligere chef, der kan anbefale dig? Da jeg søgte mit nuværende job, opgav jeg to kollegaer, en tidligere chef og en samarbejdspartner som referencer.

Held og lykke

Mette 27+0

Anmeld

7. marts 2010

Kloster

nutche skriver:

jeg tænker at der er vel ikke så meget at gøre? du kan jo skrive i ansøgningen at du er i uopsagt stilling.....så ved de godt hvorfor der ingen anbefaling er med.

jeg har skrevet i mit cv at jeg har været i stillingen fra maj -

Også kan de vel regne ud at jeg stadig arb der.

Hvis jeg overhovedet kommer til samtale, kan de jo spørge og jeg kan fortælle....

Anmeld

7. marts 2010

Lone Jakobsen

Kloster skriver:

jeg har skrevet i mit cv at jeg har været i stillingen fra maj -

Også kan de vel regne ud at jeg stadig arb der.

Hvis jeg overhovedet kommer til samtale, kan de jo spørge og jeg kan fortælle....

ja se da tiden an.... men krydser i hvert fald fingre for dig

Anmeld

7. marts 2010

Mussen2

Jeg ville skrive at ansøgningen bedes behandlet fortroligt, da du sidder i uopsagt stilling - så siger det sig selv hvorfor der ikke er anbefaling/referance med

Anmeld

7. marts 2010

Malene76

Hej.

Vi har lige haft ansættelsessamtaler der hvor jeg arbejder. Der skrev de at de var i uopsagt stilling, eller at de ønskede diskretion. Til selve samtalen sagde de at deres nuværende arbejde ikke vidste besked om at de søgte andet og at de derfor ikke ønskede at vi kontaktede stedet. De havde dog andre referencer. Held og lykke med ansøgningen.

MVH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.