Helvedsild og graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.543 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Malene84

Hey de damer,

nogen der har haft helvedsild?

Jeg har lidt rigtig meget under det, og mine mærker går ikke væk. Nu da maven (mig) er blevet en hval - strækker mærkerne sig med. Ligner en ordentlig omgang strækmærker - men ville lige høre om andre har prøvet, at det gør ondt i den bane ens mærker sidder i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

dorthemus

Hval!! tsk tsk...højst en lille delfin

Anmeld

7. marts 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Hval!! tsk tsk...højst en lille delfin

Anmeld

7. marts 2010

Kristina V

Jeg havde helvedsild i sommer lige før jeg blev gravid, og mine mærker er heller ikke helt væk. De kan mærkes, men ikke sådan som da det var i udbrud. Men mit kom også i venstre side under BH'en, så det kunne heller ikke sidder mere ubelejeligt!

Er dit i udbrud nu? Mener det er ret farligt når gravide får det, men er ikk helt sikker...

Anmeld

7. marts 2010

Malene84

Kristina V skriver:

Jeg havde helvedsild i sommer lige før jeg blev gravid, og mine mærker er heller ikke helt væk. De kan mærkes, men ikke sådan som da det var i udbrud. Men mit kom også i venstre side under BH'en, så det kunne heller ikke sidder mere ubelejeligt!

Er dit i udbrud nu? Mener det er ret farligt når gravide får det, men er ikk helt sikker...

Nej har haft det i mange år - og lægerne kan ikke forstå hvorfor det ikke går væk  til tider kan jeg også have sindssygt ondt, men de kan ikke forklare hvorfor. øv øv

Anmeld

8. marts 2010

Mette-Marie

Kristina V skriver:

Det er ikke farligt, at have helvedesild når man gravid. Det er skoldkopper der kan være farligt for fosteret, hvis man er syg lige inden man skal føde. Jeg har lige undersøgt det selv, da min søn fik skoldkopper for 1 mdr. siden og jeg var i tvivl om det kunne betyde at jeg fik helvedesild igen. (Den bekymringen var unødvendig, da det er helvedesild kan smitte andre med skoldkopper. Man kan ikke få helvedesild af at være sammen med nogle der har skoldkopper)

Da jeg havde helvedesild blev jeg ramt i venstre side i mit ansigt og det eneste jeg mærker til helvedesilden er følelsesløshed on/off.

/Mette 27+1

Anmeld

8. marts 2010

Kristina V

Mette-Marie skriver:

Det er ikke farligt, at have helvedesild når man gravid. Det er skoldkopper der kan være farligt for fosteret, hvis man er syg lige inden man skal føde. Jeg har lige undersøgt det selv, da min søn fik skoldkopper for 1 mdr. siden og jeg var i tvivl om det kunne betyde at jeg fik helvedesild igen. (Den bekymringen var unødvendig, da det er helvedesild kan smitte andre med skoldkopper. Man kan ikke få helvedesild af at være sammen med nogle der har skoldkopper)

Da jeg havde helvedesild blev jeg ramt i venstre side i mit ansigt og det eneste jeg mærker til helvedesilden er følelsesløshed on/off.

/Mette 27+1

Ok. smittede selv min datter med skoldkopper da jeg fik helvedsild. Men tænkte bare når det nu kommer af en skoldkoppevirus, om det så kunne være farligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.