Hjemmesyet voksipose:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.416 visninger
12 svar
1 synes godt om
7. marts 2010

Simplyred

Ja, så kedede hun sig igen  På billedet har jeg vendt den forkert, da det selvfølgelig er velouren der skal være indvendig)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Simplyred

...mangler lige at sy to tråde i, men orker ikke mere i dag;o)

...der er ingen bæreplade i , endnu, men kan være jeg vælger at inkludere sådan én)

Anmeld

7. marts 2010

Mussen2

Thomsen77 skriver:

...mangler lige at sy to tråde i, men orker ikke mere i dag;o)

...der er ingen bæreplade i , endnu, men kan være jeg vælger at inkludere sådan én)

Super flot! den kan du godt være stolt af.

Anmeld

7. marts 2010

RumlesMor

Hvor meget har den kostet dig i materialer??

Synes den er superflot!

Anmeld

7. marts 2010

Simplyred

Ja, altså det er ikke noget jeg har købt ind til...jeg sad og kedede mig i dag, og så gik jeg på jagt efter et projekt)

Jeg havde en dyne liggende, og ja, velourstoffet havde jeg købt i Stof og Stil til en joggingdragt til baby, men sådan blev det ikke;o) Havde købt 2 meter, og det kostede 90 kr....det andet bomuldsstof, er simpelthen min datters dynebetræk

Anmeld

7. marts 2010

Vial

Guuuud hvor krea... !

Hvem der bare havde de der talenter. "Så syede jeg lige en voksipose, fordi jeg kedede mig!" tsk tsk tsk

Super flot!

Anmeld

7. marts 2010

RumlesMor

Thomsen77 skriver:

Ja, altså det er ikke noget jeg har købt ind til...jeg sad og kedede mig i dag, og så gik jeg på jagt efter et projekt)

Jeg havde en dyne liggende, og ja, velourstoffet havde jeg købt i Stof og Stil til en joggingdragt til baby, men sådan blev det ikke;o) Havde købt 2 meter, og det kostede 90 kr....det andet bomuldsstof, er simpelthen min datters dynebetræk

Hvor er det overskuds-agtigt...er helt misundelig!

Kan desværre ikke sy selv, men overvejer nu at finde en der kunne lave noget lignede for mig...Man kan jo købe en billig dyne i Ikea (fås til 39 kr.) og ja, så noget velourstof og betræk..hmm...

Tak for inspirationen!

Anmeld

8. marts 2010

Bondepigen

Thomsen77 skriver:

Ja, så kedede hun sig igen  På billedet har jeg vendt den forkert, da det selvfølgelig er velouren der skal være indvendig)

Hvor er den flot! Jeg tænkte på om der er brugt andet til den end velouren og dynebetrækket... altså er der pladevat i? Den ser nemlig så blød ud...?

Anmeld

26. september 2010

Millzi

Min hjemmelavet voksipose til min søn... Første gang jeg har syet sådan en

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2010

ZamanogDania

Hvor du god. Den er rigtig flot. Gad jeg kunne sye

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.