Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hold da k*ft hvor er den flot! Du har impelthen magiske evner til det der kageri.
Vildt vildt vildt!
:-) Sisse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold op hvor er den flot ;0)
Men ja, jeg har så heller ikke set en kage fra din hånd der ikke har været flot lavet ;0)
Ville ønske du boede i nærheden ;0)
Når mine børn fylder 2 og 1 år ;0)
så flot, og jeg elsker alle dine kager, de giver mig så meget inspiration.
Skal måske også lave dåbskage her sidst på måneden.
Så kommer nok til at skrive lidt til dig.
hold nu op, hvor er den bare pæn... bare jeg kunne gøre kunsten efter.... men men men så skal jeg nok gå i træningslejer først
Anja Dahl skriver: Er du da helt vimmer hvor er den flot!!!!! Har du nogen form for afstivning rundt omkring i barnevognen eller er det bare ren mmf??
Er du da helt vimmer hvor er den flot!!!!! Har du nogen form for afstivning rundt omkring i barnevognen eller er det bare ren mmf??
Det er ren mmf der er tørret i stykker før samling..
Susan1978 skriver: så flot, og jeg elsker alle dine kager, de giver mig så meget inspiration. Skal måske også lave dåbskage her sidst på måneden. Så kommer nok til at skrive lidt til dig.
Du skriver bare Susan
hodl da helt fast man - hvor er det bare imponerende - endnu engag det er du altså bare for sej til det der - waauuuh den er flot.
Hvad skal du have for at lave sådan en kage, hvis man må spørge ?
Anasmor skriver: Det er ren mmf der er tørret i stykker før samling..
Det er dælme godt nok flot lavet! Du er virklig dygtig
troede ikke sådan noget kunne lade sig gøre?!?!
Er fuldstændig målløs!! FANTASTISK flot!!!
Det er så min kage!!!!!!!!!!! '
Mange tak til Stinna for en fantastisk dåbskage både af smag og udseende. Det er ikke sidste gang, du bliver booket til at lave kager til os.
Knus Linda
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128