Mathildesmor skriver:
Tak for svar 
Ja, må jo indrømme at jeg ikke er den bedste til at tage en "slapper" når jeg gør rent - så klør jeg bare på indtil jeg er færdig 
Men kunne da godt være at jeg skulle tage at overveje det, da det ikke kan være alt for sundt at rende rundt med i længere tid af gangen.
Tjah, altså, almindelig plukkeveer er jo okay.... Men hvis de bliver slemme og vedvarende, og du ikke husker at slappe af, så kan de jo udvikle sig til rigtige veer....
Men på den anden side kan man jo også, som jeg, blive overvældet af plukkeveer, bare ved at tømme opvaskemaskine, uden at det som sådan har nogen indflydelse på noget som helst andet... Jeg havde næsten konstante plukkeveer, med den første, og blev da også sygemeldt, for at jeg skulle slappe af. Jeg slappede også rigtig meget af, men jeg kunne virkelig få mange plukkeveer, bare ved at rejse mig eller sætte mig ned Og sådan som de var udgjorde de som sådan ikke en risiko i sig selv. Men de KUNNE jo have fundet på at udvikle sig, derfor skulle jeg huske at slappe af. Men det kom da helt af sig selv, når det begyndte at føles som en ond mavepuster, holdt man jo automatisk en pause
Anmeld