Jeps, der er gang i det hele på EEN GANG herhjemme.
Igår aftes fik Bianca hosteanfald. Jeg gik op til hende og tjekkede at hun var OK, det var hun, og jeg puttede hende igen.
Kort tid efter hostede hun igen ....og så gråd. Kenneth gik derop, og jaa... der var bræk overalt i sengetøjet og ned af Bianca selv ...og i hendes hår 
Hun var blevet forskrækket over opkastet, og græd og rystede i hele kroppen, mens hun ulykkeligt gentog "Bianca ikke sove mere - Bianca ikke sove mere - Bianca ikkke sove mere..."
Hun bævrede i hele kroppen, mens jeg fik tøjet af hende og vasket opkast ud af hendes hår (bwadr), og Kenneth tog sig af sengetøjet, og satte en vask over.
Der gik ikke længe, så brækkede hun sig igen.
Så igår endte Bianca i bad ikke mindre end 3 gange!
Vi tog hendes madras ned i stuen, hvor hun faldt i søvn med en balje ved siden af sig ....og den blev brugt!!
Hun har kastet op 9 gange!!
Og klokken 5:30 imorges startede hun så med at få diarre også.
Hun har intet spist. Men drikker lidt vand, heldigvis!
Men ALT hvad der er kommet ind, kommer også ud igen 
Bianca sagde selv "Bianca gerne hvile sig" allerede klokken 9:30 i formiddags.
Og det fik hun så lov til, da det nok er noget af den bedste medicin mod sygdom. Hun sov i 3 timer 
Da jeg gik ind efter hende, sagde hun "Bianca ikke hvile mere. Jeg vil gerne ha' vand, mor!", og da hun havde drukket noget vand, bad hun om at høre "Agurk" (Sigurd), og så DANSEDE hun ....dejligt tegn på bedring!
Lige nu ligger hun på sofaen med tæppe, nusseklud og sut, og ser børne-tv.
SÅ HAR VI CELINA ....huuuha!!
For dælan et temperament hun udviser. Hun er skide hidsig!
Der er så meget gang i et tigerspring. Men hun har sørmer også udviklet sig meget de sidste par uger!! Og det får vi så en reaktion på nu.
Nøj hvor hun pylrer og brokker, i forhold til, hvad hun plejer.
Og så er der tænder på vej. To på engang.
Tand nummer 6 er ved at bryde igennem, og det irriterer og driller.
Hun sover stort set ikke i dagstimerne. Men HELDIGVIS, så spolerer det ikke hendes nattesøvn, så jeg kan da stadig hænge nogenlunde sammen.
Farmand er på døgnvagt (han fik minus søvn i nat, den stakkel), så jeg holder skansen alene.
Ååhh, jeg håber ikke at Celina eller jeg selv bliver smittet. Men det ser heldigvis ud til, at være sådan noget 1-dags-syge.
Det er nok resultatet af, at være startet i ny vuggestue i mandags.
Det sker vist ret så tit, at man bliver syg, når man kommer ud til nye bakterier.
Så hvis ikke Celina bliver smittet af Bianca nu, så får hun nok bare selv en omgang, når hun skal starte i vuggestue til april ....ak ja, dén tid, den sorg 
Jeg lumrer stadig rundt i jogging-outfit, med uglet hår og gammelmands-hørm. Det bliver vist bare sådan "en af de dage" idag!!