Clairvoyant søges NU!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

DK

HJÆÆÆÆLP

Vi skal til Egypten i morgen til 9. Meeen, Kirstines sandaler er bare pist væk!! Vi har ledt overalt!

Så kære kvinder!! Hvor er de?

Knus Ditte, hvis datters fødder kommer til at smelte væk!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

eliasogmor

DK skriver:

HJÆÆÆÆLP

Vi skal til Egypten i morgen til 9. Meeen, Kirstines sandaler er bare pist væk!! Vi har ledt overalt!

Så kære kvinder!! Hvor er de?

Knus Ditte, hvis datters fødder kommer til at smelte væk!!

de ligger i kommoden, i gangen???? måske...god tur...

Anmeld

7. marts 2010

DK

Jeg kan tilføje at de er sølvfarvede str. 30 fra bundgaard købt i skagen, hvis det hjælper nogen derude??

Anmeld

7. marts 2010

DK

eliasogmor skriver:

de ligger i kommoden, i gangen???? måske...god tur...

Nejjj desværre. Vi har jo ikke brugt dem siden i sommer, så jeg er aaaaner bare ikke hvor de er! jeg burde måske have kigget efter dem før nu, men jeg troede bare ikke de var væk

Anmeld

7. marts 2010

eliasogmor

DK skriver:

Nejjj desværre. Vi har jo ikke brugt dem siden i sommer, så jeg er aaaaner bare ikke hvor de er! jeg burde måske have kigget efter dem før nu, men jeg troede bare ikke de var væk

så ligger de jo blandt alt det tøj du har pakket væk....

Anmeld

7. marts 2010

otlitrom

DK skriver:

Har du kigget i alle tasker i huset? Jeg finder altid et eller andet jeg havde glemt, i en taske....

Håber I finder dem, og håber I får en fantastisk tur til Egypten! Er slet ikke misundelig

Hils solen fra mig, og sig at jeg har et par alvorsord at udveklse med den!!

Anmeld

7. marts 2010

Mie A

Nede i børnehaven...

Anmeld

7. marts 2010

DK

Mie A skriver:

Nede i børnehaven...

Uhhh den sved... Nok et ret godt bud... De ligger sikkert i en rode/"glemt" kasse et sted...

Vi må købe nogle nye når vi kommer derned. Hun har både sommer-sneakers og klip-klappere med, meeen de gode sandaler havde nu været rare at have haft med!!

Anmeld

7. marts 2010

DK

Har du kigget i alle tasker i huset? Jeg finder altid et eller andet jeg havde glemt, i en taske....

Håber I finder dem, og håber I får en fantastisk tur til Egypten! Er slet ikke misundelig

Hils solen fra mig, og sig at jeg har et par alvorsord at udveklse med den!!

Jeg skal nok tage solen med hjem!!!

OG give balle!!!

Anmeld

7. marts 2010

otlitrom

DK skriver:

Jeg skal nok tage solen med hjem!!!

Tak!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.