Ja nu sidder jeg her med næsten tåre i mine øjne, og ved ikke hvordan vi skal få det hele tid at lykkes...
Det hele er så overskueligt.
I august sidste år flyttede vi tilbage til kbh og fik lov til at fremleje min fætters lejlighed, han skrev under på at vi kunne bo der fra d 1/8-09 til d1/8-10 fedt tænkte vi så har vi 1 år til at finde noget andet at slå os ned i!
Ja godt så det kunne vi så ikke tro på, for han ringede til mig for noget tid siden og sagde at vi skulle være ude 1/4-10! Han fortæller mig at han har været til møde sammen med bestyrelsen, og de har sagt at man ikke mere må fremleje sin bolig ud..
Vi henvender os på kontoret får at høre om det er rigtig (den familie kan godt lyve så det brager) men på kontoret siger de til os at de IKKE har haft min fætter til møde! Og at de ikke kan bestemme hvem man fremlejer sin lejlighed ud til! say what!!!!!!
Så er det jeg kommer i tanke om at han jo har skrevet på kontrakten at vi kunne bo der 1 år, det ringer jeg og siger til ham, og han ville gå på kontoret og snakke med dem..
Men efter jeg har sagt til ham at han har skrevet under på at vi kan bo der 1 år er både vores lejekontrakt og den underskrevet del, bare VÆK her fra.. Vi har ledt overalt og kan bare ikke finde den!
Så den tanke om at han måske alligevel har haft en ekstra nøgle selvom han har sagt nej til det, den skrammer mig helt vildt - tænk hvis han har været inde og tag vores lejekontakt så vi ikke har den som bevis mere..!
Ved ikke hvordan vi skal forholdes mere, alt er bare noget rod, familien er åbenbart ikke til at stole på, som jeg troede man kunne..
Ved ikke lige hvad jeg ville med det indlæg, vil bare ud med det!
Anmeld