Hjælp til Forårskage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.830 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Hey piger!!

Jeg har inviteret familien på kaffe og lagkage kl. 15 i eftermiddag og er nu igang med at panikke over udformningen...

Ville lave en forårskage, men mangler inspiration... Et gækkebrev, en erantis, en vintergæk!?!?! AargHH... Jeg kan slet ik se det for mig, lige pt!!  Jeg troede jeg kunne lade mig inspirerer af solskinsvejret, men nu tis-regner det fandme!! 

Nogle med nogle ideer?? Meget gerne med billeder også!!   

Stine 31+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

otlitrom

Tilmeldt skriver:

Hey piger!!

Jeg har inviteret familien på kaffe og lagkage kl. 15 i eftermiddag og er nu igang med at panikke over udformningen...

Ville lave en forårskage, men mangler inspiration... Et gækkebrev, en erantis, en vintergæk!?!?! AargHH... Jeg kan slet ik se det for mig, lige pt!!  Jeg troede jeg kunne lade mig inspirerer af solskinsvejret, men nu tis-regner det fandme!! 

Nogle med nogle ideer?? Meget gerne med billeder også!!  

Stine 31+3

Hvordan mener du "udformningen?".. Er det noget MMF du er i tvivl om, eller vil du skære kagen ud til figur..?

Google er din ven..

Anmeld

7. marts 2010

kitty skriver:

Hvordan mener du "udformningen?".. Er det noget MMF du er i tvivl om, eller vil du skære kagen ud til figur..?

Google er din ven..

Nå ja, gokkelog... Det er selvfølgelig mmf'en jeg mener.. Hvordan jeg skal pynte den!!

Jeg har prøvet at skrive 'Forårskage' på Google, men synes ik lige der kom noget brugbart frem... Hmm.. Måske jeg skulle prøve at skrive 'Spring' og se om det giver ngoet!?

Stine 31+3

Anmeld

7. marts 2010

otlitrom

Tilmeldt skriver:

Nå ja, gokkelog... Det er selvfølgelig mmf'en jeg mener.. Hvordan jeg skal pynte den!!

Jeg har prøvet at skrive 'Forårskage' på Google, men synes ik lige der kom noget brugbart frem... Hmm.. Måske jeg skulle prøve at skrive 'Spring' og se om det giver ngoet!?

Stine 31+3

Ja, eller "sommerkage", "kage med blomster"?

Du er ret sej, hvis du kan lave det som et gækkebrev

Ved ikke hvad form kagen har, men du kunne jo lave små vintergækker eller anemoner rundt i kanten? Jeg har aldrig leget med mmf, så aner ikke hvad det kræver

Anmeld

7. marts 2010

otlitrom

Den her er fin, synes jeg! Måske med vintergækker, påskeliljer, krokus, erantis, anemoner? eller bare bitte små blomster som her?? Der skal selvfølgelig ikke stå happy birthday.. Det havde jeg da overhovedet ikke haft tålmodighed til!!

http://iammommy.typepad.com/.a/6a00e551040fb788340128769aa251970c-500wi

(Håber den kan vises)

Anmeld

7. marts 2010

Bondepigen

Måske de her kan inspirere dig??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2010

kitty skriver:

Den her er fin, synes jeg! Måske med vintergækker, påskeliljer, krokus, erantis, anemoner? eller bare bitte små blomster som her?? Der skal selvfølgelig ikke stå happy birthday.. Det havde jeg da overhovedet ikke haft tålmodighed til!!

http://iammommy.typepad.com/.a/6a00e551040fb788340128769aa251970c-500wi

(Håber den kan vises)

Øv, jeg kan ik se den!!

Anmeld

7. marts 2010

bondepigen skriver:

Måske de her kan inspirere dig??

NØJ, den med bien på.... Bliver man lige i sommerhumør af sådan en kage, eller hvad!?

Tak for billeder... Det gav et par ideer... Den med påskeliljerne ser nogen lunde overskuelig ud...

Stine 31+3

Anmeld

7. marts 2010

kitty skriver:

Ja, eller "sommerkage", "kage med blomster"?

Du er ret sej, hvis du kan lave det som et gækkebrev

Ved ikke hvad form kagen har, men du kunne jo lave små vintergækker eller anemoner rundt i kanten? Jeg har aldrig leget med mmf, så aner ikke hvad det kræver

Jeg laver en rund lagkage!

Mmf kræver i hvert fald tålmodighed!!hehe...

Stine 31+3

Anmeld

7. marts 2010

otlitrom

Tilmeldt skriver:

Øv, jeg kan ik se den!!

prøver lige sådan her :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.