Baby drengetøj der gives bort ved behov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Kamelia

Ja lidt underlig overskrift. Men jeg har drengetøj fra min lille dreng som vi gerne vil give bort til een der kunne have rigtig stor glæde af det.

Han er fra starten af april og der er pænt meget. Jeg er ikke mærketøjsfreek så der er nok meget HM olign.

Men kender du een der skal have en lille dreng i slut marts / start april og som godt kunne bruge den økonomiske hjælp det ville være ikke at skulle tænke på store tøjindkøb, så skriv til mig.

Det kunne være en helt ung mor eller en enlig?!

Håber ikke det bliver set som nedladende eller andet, jeg gider bare ikke det cirkus det er at sælge tøjet og ellers afleverer vi det til mødrehjælpen!

Knus Kamelia 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Lone Jakobsen

helt super ide...og en rigtig sød tanke

Anmeld

15. april 2010

Kamelia

Kamelia skriver:

Ja lidt underlig overskrift. Men jeg har drengetøj fra min lille dreng som vi gerne vil give bort til een der kunne have rigtig stor glæde af det.

Han er fra starten af april og der er pænt meget. Jeg er ikke mærketøjsfreek så der er nok meget HM olign.

Men kender du een der skal have en lille dreng i slut marts / start april og som godt kunne bruge den økonomiske hjælp det ville være ikke at skulle tænke på store tøjindkøb, så skriv til mig.

Det kunne være en helt ung mor eller en enlig?!

Håber ikke det bliver set som nedladende eller andet, jeg gider bare ikke det cirkus det er at sælge tøjet og ellers afleverer vi det til mødrehjælpen!

Knus Kamelia 

Tøjer er givet til en lille nyfødt, jeg håber at I får rigtig glæde af det!

Kamelia

Anmeld

21. april 2010

<3

Dejlig tanke! Det gjorde/gør vi også

Anmeld

21. april 2010

3xM

hej der var en tråd herinde med et ungt studerende par der til deres skanning fik at vide det var en pige der kom, men istedet en dreng-kan bare ikke huske hvad den tråd hed....de ville sikkert trænge og blive rigtig glade

Anmeld

22. april 2010

Kamelia

mariaogmarcus skriver:

hej der var en tråd herinde med et ungt studerende par der til deres skanning fik at vide det var en pige der kom, men istedet en dreng-kan bare ikke huske hvad den tråd hed....de ville sikkert trænge og blive rigtig glade

Det er også dem der har fået det..............tror jeg nok, for jeg har intet hørt fra dem og det blev afleveret via en anden.

Nok ikke noget vi gør en anden gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.