Roskilde Festival

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

N&J

trunte89 skriver:

Enig. Synes også bare det er så dyrt.

Ville rigtig gerne ha været på langeland, men har slet slet ikke råd til det. Det jo ikke bare billetten der koster, men mad og drikke til en hel uge ( eller hvor meget det nu er) det løber godt nok op.

Jeg har altid lagt mine småpenge til side, det betaler billetten, og ja så er der jo mad og transport, men det kan gøres billigt eller dyrt..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

N&J

LivasMor skriver:

Jeg synes bestemt du skal give det et forsøg. Hvis du har et par søde forældre eller en anden tæt som kan passe den lille, synes jeg du skal tage afsted. Jeg kan sagtens forstå at du vil på samme festival som dine venner - mine venner tager også stadig på Roskilde, men det skal også dertil siges at jeg er den eneste som har fået barn OG er den eneste som har været der så mange år. Mine svigerforældre er unge, og mine forældre ret festlige, så vi har det sjovt i hinandens selskab, derfor synes jeg Roskilde var værd at ofre. Måske er jeg også bare ved at være gammel hvem ved

Det jeg kan lide ved Vig og Langeland er, at der er familie-camping, hvor man kan sove i ro og fred. der er legepladser og familie toiletter med mulighed for at skifte og vaske ordentligt, der er ikke så mange mennesker som på roskilde og så er der strand og by lige udenfor festivallens hegn. Musikken er jævnt fordelt over hele dagen så det fede musik kommer ikke kun sent på dagen.

Du kan sagtens have barnevognen eller klapvognen med om dagen på Roskilde, der er jo hyggeligt om dagen på, men om aftenen og natten synes jeg bestemt ikke Roskilde festival er børne-egnet, og det er jo netop på det tidspunkt det fede musik kommer.

Må hellere overveje mine muligheder, håber stadig på at mine forældre har lyst til at tage et smut til kbh, så jeg kan være i nærheden af min lille mus.. ellers bliver det godt nok de længste 4 dage i mit liv.. 

Anmeld

7. marts 2010

N&J

steph0804 skriver:

Nu bor jeg jo i Skive, så skal da helt sikkert til ned på havnen og nyde noget musik til Skive festival (tidl. Skive Beach party) om det bliver på den rigtige side af hegnet ved jeg dog ikk endnu, synes sådan nogle festival billetter er ved at være rigtig dyre

Ja, billetterne er godt nok steget siden jeg startede med at tage til festival.. 

Anmeld

7. marts 2010

steph0804

NikitasMoar skriver:

Ja, billetterne er godt nok steget siden jeg startede med at tage til festival.. 

ja det er helt sindsygt, men det bliver jo også størrer og størrer for hvert år, men det er ikke altid nemt at følge med økonomisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.