Mærkelige drømme ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

Risen

Har de mest mystiske drømme for tiden omkring amning og fødselen. Måske fordi de begge er noget som jeg frygter en smule.. Hvad med jer hvad har i drømt ?

Drømmer ofte at jeg føder en ble og ingen baby.. hehe lidt komisk.. 

Drømte i nat at min lille pige kom ud så fin og flot , bortset fra hun havde min kæreste hoved på kroppen , altså et total forvokset hoved.. 

Med hensyn til ammedrømmene, drømmer jeg hele tiden at det gør ondt, og det gør ikke ligefrem min skræk for amning bedre.. Hmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

TbCp

Risen skriver:

Har de mest mystiske drømme for tiden omkring amning og fødselen. Måske fordi de begge er noget som jeg frygter en smule.. Hvad med jer hvad har i drømt ?

Drømte i nat at min lille pige kom ud så fin og flot , bortset fra hun havde min kæreste hoved på kroppen , altså et total forvokset hoved.. 

Med hensyn til ammedrømmene, drømmer jeg hele tiden at det gør ondt, og det gør ikke ligefrem min skræk for amning bedre.. Hmm..

Nogle af de drømme jeg havde oftest var at jeg enten fødte en baby dér var så lillebitte at jeg bare lige kunne putte den i lommen, eller også drømte jeg at den kunne gå og snakke allerede ved fødslen. Sære drømme man kan have.

Anmeld

6. marts 2010

Risen

TbCp skriver:

Nogle af de drømme jeg havde oftest var at jeg enten fødte en baby dér var så lillebitte at jeg bare lige kunne putte den i lommen, eller også drømte jeg at den kunne gå og snakke allerede ved fødslen. Sære drømme man kan have.

Ja det er altså så mærkeligt! Har kun drømt om fødsel , baby, amning osv efter jeg fandt ud af at jeg var gravid.. Håber det stopper efter fødselen.. hehe

Anmeld

7. marts 2010

merichs

Risen skriver:

Den sidste uges tid har jeg flere gange drømt at jeg får en spontan abort  Det kommer sig måske af at det er noget jeg frygter meget...

Anmeld

7. marts 2010

Sofia24

Uha jeg drømmer alt muligt mærkeligt!! Og faktisk mest noget som slet ikke har med baby at gøre...

Men jeg har drømt en ting om vores lille baby i maven. Det var at vi var på sygehuset og den lille blev taget ud af min mave - BARE så jeg kunne holde den i 30 sekunder  (jeg er i 20. uge)! Der måtte ikke gå længere end 30 for den kan jo ikke trække vejret selv endnu, den blev helt blå, og lægerne kom og "foldede" den lille sammen igen og lagde den ind i maven igen...  

Hmm mærkeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.