Jeg er viiiildt midsundelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

TbCp

På alle dem der skal have små babyer!

Jeg har absolut ingen trang til at få et barn mere, men jeg er vildt midsundelig over at de skal ud og købe ting til den lille

Altså dem af mine veninder der får børn i fremtiden kan da godt forvente at blive begavet af mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

oo

jamen kæreste ven! du skal være mere end velkommen til at købe ting til min baby du er i hvert fald ret god til det med tøj, så det kan du godt få lov at stå for

Anmeld

6. marts 2010

Skouboe

Jeg kan KUN erklære mig 100% enig med Trine - du skal også være velkommen til at stå for al Spunks tøj...

Jeg skal bare lige have fundet ud af om det er en pige eller en dreng

Anmeld

6. marts 2010

TbCp

Hahhaha pas på hvad i ber' om

Anmeld

7. marts 2010

Vinker

TbCp skriver:

På alle dem der skal have små babyer!

Jeg har absolut ingen trang til at få et barn mere, men jeg er vildt midsundelig over at de skal ud og købe ting til den lille

Altså dem af mine veninder der får børn i fremtiden kan da godt forvente at blive begavet af mig

Arh men der er jo heller ikke grænser for hva man kan købe til de små bebser - der er jo helt viiiiildt (for at sige det mildt) og hvem kan stå for tøj i str 50, suk

Jeg tror skisme også snart jeg vil være gravid - Mooooorteeeeen kom liiiiiiige her

Anmeld

7. marts 2010

anna-jonas

Sjovt at du lige tager det op, Tina. For jeg har den sidste tid gået og været lidt trist-agtig, over at jeg aldrig mere skulle gøre klar, til en lille ny baby, herhjemme..................ikke at jeg som sådan har lyst til et barn mere (lidt har man vel altid)..........men bare det med at gøre klar.................bygge rede, eller hvad man nu kalder det.

Anmeld

7. marts 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Sjovt at du lige tager det op, Tina. For jeg har den sidste tid gået og været lidt trist-agtig, over at jeg aldrig mere skulle gøre klar, til en lille ny baby, herhjemme..................ikke at jeg som sådan har lyst til et barn mere (lidt har man vel altid)..........men bare det med at gøre klar.................bygge rede, eller hvad man nu kalder det.

Lige præcis. Jeg har ikke noget behov for et barn mere og gider slet ikke alt det dér spædbarns "noget". Men at gå og shoppe, drømme og gøre klar, det gad jeg godt

Anmeld

8. marts 2010

lion

Jeg vil give de andre ret, du må gerne købe tøj til Julius, Liva ser altid smart ud i tøjet.

Anmeld

8. marts 2010

Jules

Hihi :D Kan jeg godt forstå Tina... Jeg glæder mig os helt vildt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.