baby billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.533 visninger
32 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa Dejlige piger!

Sidder her med Nicklas på snart 3 år, som jo skal være storbror inden for de næste 4 uger.... Han ser så billede af en lille baby her på siden, og vil meget gerne se flere billeder.... Han snakker rigtig meget om lillebror som ligger inde i min mave, men ved ikke hvor meget han kan forholde sig til at han faktisk kommer ud og er en lille baby som på billederne herinde...

Nu vil jeg så blive rigtig glad hvis i vil ligge billeder ind af jeres babyer, eller billeder fra da jeres børn var babyer, og gerne så nyfødte så muligt... Det er et stort ønske fra en kommende storbror?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

Halbschön

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Dejlige piger!

Sidder her med Nicklas på snart 3 år, som jo skal være storbror inden for de næste 4 uger.... Han ser så billede af en lille baby her på siden, og vil meget gerne se flere billeder.... Han snakker rigtig meget om lillebror som ligger inde i min mave, men ved ikke hvor meget han kan forholde sig til at han faktisk kommer ud og er en lille baby som på billederne herinde...

Nu vil jeg så blive rigtig glad hvis i vil ligge billeder ind af jeres babyer, eller billeder fra da jeres børn var babyer, og gerne så nyfødte så muligt... Det er et stort ønske fra en kommende storbror?

Jo da - mig og lille Nicolai 6 timer efter fødsel!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2010

Vidunderligeunger

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Dejlige piger!

nu har jeg (Som du nok ved) ikke født og sidder heller ikke med nogen babyer på nogen billeder, MEN ville lige sige at din lille søn Nicklas da bare er for kær, når han sådan går op i at lillebror snart kommer... Glæder mig til at se DIT billede med den lille ny i armene..

knus

Anmeld

6. marts 2010

Mimic

Jessica 12 timer gammel og meget sulten... (ligger og gumler på tommeltotten)

Anmeld

6. marts 2010

LouiseNielsen

BlyViol skriver:

nu har jeg (Som du nok ved) ikke født og sidder heller ikke med nogen babyer på nogen billeder, MEN ville lige sige at din lille søn Nicklas da bare er for kær, når han sådan går op i at lillebror snart kommer... Glæder mig til at se DIT billede med den lille ny i armene..

knus

Jaa han er bare så dejlig... Den anden dag havde ham og andreas været i svømmehal, og bagefter sku de lige handle lidt ind inden de kom hjem. Nicklas fik så lov til at få en slikkepind. Men på vej ud af butikken havde han fået øje på en bamse, og han gik helt i selvsving fordi den skulle han bare have med hjem til lillebrors seng, for lillebror må jo ikke få slikkepind endnu... hehe, det røre en mors hjerte!!

Anmeld

6. marts 2010

LotteGabriella

Hejsa Dejlige piger!

Sikke et sødt ønske hvor skønt at han interesserer sig for det

Her er 3 billeder af Daniella Hun er 1 dag gammel på det billede hvor hun putter under dynen, på de 2 andre er hun 2 dage gammel

Anmeld

6. marts 2010

LouiseNielsen

LotteGabriella skriver:

Sikke et sødt ønske hvor skønt at han interesserer sig for det

Her er 3 billeder af Daniella Hun er 1 dag gammel på det billede hvor hun putter under dynen, på de 2 andre er hun 2 dage gammel

Til billede nr 2 siger Nicklas: Se mor, babyen griner. Nicklas lillebror også gør det når Nicklas kilder hans tær.....

Anmeld

6. marts 2010

Mama3

her er også lige nogen af lille filucca 3 dage gammel på det første og 8timer på det sidste

Anmeld

6. marts 2010

LotteGabriella

LouiseLarsen skriver:

Til billede nr 2 siger Nicklas: Se mor, babyen griner. Nicklas lillebror også gør det når Nicklas kilder hans tær.....

nåååårh hvor er han bare total SØD det bliver så spændende for ham

Anmeld

6. marts 2010

TbCp

Her kommer en meget nyfødt Liva, jeg vil tro hun er ca. 10min. på billedet

Hun havde siddet fast i mit bækken og måtte ud ved kejsersnit, så hun er lidt skæv i ansigtet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.