Hej.
Først et stort
fordi din mens er kommet. Det er så frustrerende, når man har prøvet så længe, og der ikke sker noget!!
Jeg tror din mand skal have lov til at have de følelser. Han ønsker sig sikkert lige så brændende et barn som du, og hver gang du får mens. er det også et "nederlag" for ham - og hans mandighed. Han tvivler måske på at han er "mand" nok til at kunne blive far, ligesom du måske nogle gange føler dig meget lidt kvindelig?
Hans krop føler ikke processen.. Han kan ikke aflæse sin krops signaler.. Han kan kun håbe, og når testen så viser negativ, eller du får mens, så er det hans slag i hovedet. Du har -måske- en kropslig fornemmelse af, om den er der eller ej, men den får han jo aldrig!
Jeg forstår så udemærket at det er svært for dig at klare sådan en udmelding fra ham.. Det gør ondt, når den stærke, men plejer at læne sig op ad, pludselig bliver den savge... Men tak ham for alle de måneder han har været det, lad ham få fred til at bearbejde denne omgang, og så tror jeg håbet vender tilbage...
Jeg håber ikke jeg støder dig med mit svar. Meningen er bare at han også har alle sine følelsser med i denne kamp, ligesom du.. Og det er forskelligt hvordan vi reagerer fra gang til gang! Giv ham lidt tid, så tror jeg måske situationen vender lidt igen...
Jeg ønsker jeg det bedste, for det ér en lang og sej kamp... Men hvad gør man ikke, for at en dag stå med guldet i armene, og være mor og far??
Jeg synes en ferie lyder som en fantastisk idé!! Måske I finder hinanden igen, uden det hele handler om baby, men mere om jer selv.. Kærestetiden er vigtig!! God ferie!!