Hurra for Bondepigen..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

Dictes mor

Kæmpe stort tillykke med dagen, jeg håber, det bliver en skøn en af slagsen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

TbCp

Stort tillykke herfra også

Anmeld

6. marts 2010

Bondepigen

Tusind tusind tak allesammen, hvor er I søde!!! Det er jo lige til at blive glad af. 

Jeg har haft en rigtig dejlig dag, lige indtil i eftermiddags, hvor Emma faldt ude på fortovet, og slog sutten meget hårdt ind i munden, og det blødte helt vildt.

Det ser ud til, at det er hendes ene fortand, det er gået ud over, der er i hvert fald rødt rundt om tanden nogen steder.  Det er bare så synd, og jeg har det så dårligt med, at jeg ikke nåede at afværge det.

Solen har osse skinnet her i dag, på AL SNEEN...  Men smukt er det da, selv om jeg godt snart kunne trænge til noget forår!!!

Men tak endnu engang!! Dejligt!!!

Anmeld

6. marts 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Tusind tusind tak allesammen, hvor er I søde!!! Det er jo lige til at blive glad af. 

Jeg har haft en rigtig dejlig dag, lige indtil i eftermiddags, hvor Emma faldt ude på fortovet, og slog sutten meget hårdt ind i munden, og det blødte helt vildt.

Det ser ud til, at det er hendes ene fortand, det er gået ud over, der er i hvert fald rødt rundt om tanden nogen steder.  Det er bare så synd, og jeg har det så dårligt med, at jeg ikke nåede at afværge det.

Solen har osse skinnet her i dag, på AL SNEEN...  Men smukt er det da, selv om jeg godt snart kunne trænge til noget forår!!!

Men tak endnu engang!! Dejligt!!!

Lutte-dutte er også kommet til skade med den ene fortand idag

Anmeld

6. marts 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

Lutte-dutte er også kommet til skade med den ene fortand idag

Årh, det er bare så forfærdeligt! Jeg er virkelig bare så ked af det, men det er du jo osse kan jeg se.... Små stakler!!!!

Har hun en ulykkesforsikring? For jeg fik at vide af tandlægen, for længe siden, at man kan risikere, at der sker noget med den fremtidige tand, som ligger lige inde bagved.... og det kan man først gøre noget ved, når de er 18...

Jeg ved bare ikke rigtigt, hvad jeg skal gøre, for det skal vel meldes til nogen... læge og forsikring..eller er det mon tandlægen... Måske skal man have tandlægen til at kigge lidt på det, selv om jeg da ikke tror, at Emma har knækket noget af hendes tand.... Tvivler bare på, hun gider åbne munden....

Anmeld

6. marts 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Årh, det er bare så forfærdeligt! Jeg er virkelig bare så ked af det, men det er du jo osse kan jeg se.... Små stakler!!!!

Har hun en ulykkesforsikring? For jeg fik at vide af tandlægen, for længe siden, at man kan risikere, at der sker noget med den fremtidige tand, som ligger lige inde bagved.... og det kan man først gøre noget ved, når de er 18...

Jeg ved bare ikke rigtigt, hvad jeg skal gøre, for det skal vel meldes til nogen... læge og forsikring..eller er det mon tandlægen... Måske skal man have tandlægen til at kigge lidt på det, selv om jeg da ikke tror, at Emma har knækket noget af hendes tand.... Tvivler bare på, hun gider åbne munden....

Ja du skal få Emmas tandlæge til at lave en skadesanmeldelse.... -Som du indsender til forsikringen.

-Malucca slog en flig af sin tand....

Anmeld

6. marts 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

Ja du skal få Emmas tandlæge til at lave en skadesanmeldelse.... -Som du indsender til forsikringen.

-Malucca slog en flig af sin tand....

Tak for oplysningen!

Hmmm, gad vide, hvad de vil gøre ved Maluttens tand så? Håber da ikke der er nogen af dem, der skal have hevet tænder ud!!!

Anmeld

7. marts 2010

Vinker

Et forsinket, men STORT TILLYKKE med din fødselsdag igår. Håber du havde en rigtig dejlig dag 

Anmeld

7. marts 2010

Bondepigen

Et forsinket, men STORT TILLYKKE med din fødselsdag igår. Håber du havde en rigtig dejlig dag 

Tak skal du have Rikke. Jo jeg havde en dejlig dag, indtil Emma slog sin tand, så det blødte helt vildt. Men sådan går det jo desværre nogen gange. Men er glad for der trods alt ikke skete mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.