Opbevaring af mange dvd'er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.570 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Stumpen

Hej hej.. Vores dvd'er fylder efterhånden en halv rumdeler og det irriterer mig efterhånden lidt.. HVad gør I andre?? Nogen fikse ideer/skabe/kasser??????

Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

JustAnotherName

Du kan købe CD/DVD mapper med plads til flere hundrede diske.
Det kræver jo så, at man vælger det orginale cover fra, for at spare plads.

Ellers må det gemmes af vejen i et skab.

Anmeld

6. marts 2010

Stumpen

Dem har vi også snakket om, da vi har smidt vores cd'er i sådanne tasker, men ville gerne tage omslaget med og dette kan ikke lade sig gøre i de tasker jeg har set på, de er kvadratiske og ikke aflange...

Anja.. 

Anmeld

6. marts 2010

mariamiss6

du kan også købe nogle kasser, og nogle ringbind.... kasserne smider du skiverne i, og ringbindene smider du så omslaget fra coveret ind i....

http://dk.wesellcd.dk/index.php?page=products& product_id=1191

Anmeld

6. marts 2010

N&J

Jeg bruger dem her fra Ikea, og har så valgt at sætte den forskudt ved siden af hinanden, så de går som en trappe, der er virkelig plads til mange (jeg har omkring 200 dvd'er, nogle står dog i min rumdeler)

Der er plads til ca. 36 DVD i sådan en, alt efter om det er enkle eller dobbelt dvd'er.. jeg har syv hængende på min vej

den vender så på højkant, ja og så er den jo super billig

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70115521

Anmeld

6. marts 2010

Stumpen

NikitasMoar skriver:

Jeg bruger dem her fra Ikea, og har så valgt at sætte den forskudt ved siden af hinanden, så de går som en trappe, der er virkelig plads til mange (jeg har omkring 200 dvd'er, nogle står dog i min rumdeler)

Der er plads til ca. 36 DVD i sådan en, alt efter om det er enkle eller dobbelt dvd'er.. jeg har syv hængende på min vej

den vender så på højkant, ja og så er den jo super billig

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70115521

Ja det var billigt.. HVor mange dvd'er kan der være i en reol?

Anmeld

6. marts 2010

N&J

Stumpen skriver:

Mener altså det er 9 i hver "kasse", så 36 ialt i 1, jeg syntes de er super gode, min far har hængt dem ved siden af hinanden, hvor jeg har valgt at hænge dem som en trappe og de fylder ikke særlig meget.. kan lige prøve at tage et billede og få lagt det ind...

Anmeld

6. marts 2010

Snupti

Stumpen skriver:

Hun skriver at der er plads til 36 dvd'er

Anmeld

6. marts 2010

Stumpen

NikitasMoar skriver:

Mener altså det er 9 i hver "kasse", så 36 ialt i 1, jeg syntes de er super gode, min far har hængt dem ved siden af hinanden, hvor jeg har valgt at hænge dem som en trappe og de fylder ikke særlig meget.. kan lige prøve at tage et billede og få lagt det ind...

Tusind tak

Anmeld

6. marts 2010

Stumpen

Snupti skriver:

Hun skriver at der er plads til 36 dvd'er

Vupti

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.