Hvordan søger man efter sine billeder på google???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

N&J

Har længe tænkt på at jeg ville prøve at se om nogle af mine billeder var blevet smidt lidt rundt på nettet, men kan sku ikke helt finde ud af hvad det er for en "kode"  jeg skal søge efter, hvis jeg går ind på egenskaber på billedet står der jo alt muligt, hvad er det man skal bruge for at lede efter billeder???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Har længe tænkt på at jeg ville prøve at se om nogle af mine billeder var blevet smidt lidt rundt på nettet, men kan sku ikke helt finde ud af hvad det er for en "kode"  jeg skal søge efter, hvis jeg går ind på egenskaber på billedet står der jo alt muligt, hvad er det man skal bruge for at lede efter billeder???

Du trykker: google.dk
Så trykker du at du vil søge billeder
Derefter skrive du fx dit navn...

Jeg har fundet ud af mit billede af Astrid ligger der:s Pga jeg har haft det på face. Det jeg sq ikke videre stolt af

Anmeld

5. marts 2010

EliasMinDejligeSøn<3

hvorfor hulen er der billedere af min mave der inde!

Anmeld

5. marts 2010

Honningblomst

Jeg tjekkede for noget siden og der er intet af os og heller ikke nu....men min smukke søster kommer frem..

Anmeld

5. marts 2010

Pige2009

<3Elias&Christina<3 skriver:

hvorfor hulen er der billedere af min mave der inde!

Alt hvad der har ligget på nettet kan spores via forskellige servere, som billederne er gemt på. Man kan desværre ikke vide sig sikker, selvom man mener man har slettet sine billeder. Det bedste råd er ikke at uploade noget

K.h. Linda

Anmeld

5. marts 2010

N&J

LouiseVous skriver:

Du trykker: google.dk
Så trykker du at du vil søge billeder
Derefter skrive du fx dit navn...

Jeg har fundet ud af mit billede af Astrid ligger der:s Pga jeg har haft det på face. Det jeg sq ikke videre stolt af

Jeg mener mere omvendt, hvert billede har jo nogle koder der ligger under dens egenskaber, så man burde kunne søge efter billedet ud fra denne kode, så det var mere det jeg tænkte på..

der ligger også en eller to fra Facebook med Nikita.. men sådan er det.. 

Knuz fra Jane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.