Tænder!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

bredkjaer1

Har en pige der lige er blevet fire mdr i går. Hun har været krop umulig den sidste uge. Ked, ondt i maven og udslæt. Men kunne ikke se nogle tænder, efter at have mærket efter og kigget med et lille spejl afslørede der sig to fine hvide spidser, hjørnetand og kindtand.

Er det ikke tidligt? og synes jeg har læst mig til at det er fortænderne der kommer først?

Har I gode råd til hvordan jeg mildner denne "tandtid" for min lille prinsesse. Der er så hjerteskærende at se hvordan hun lider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

Frejasmor

Hejsa

Puha ja det er ikke sjovt når de har ondt  Har selv en datter på 6 mdr..

Køb en bidering og læg den i køleskabet, så den bliver kold.

Det skulle lindre lidt ellers kan man vist få noget salve til at smørre på gummerne som bedøver lidt, men det er vit på recept.

Knus herfra

Anmeld

6. marts 2010

XXSS

Hejsa

Det er forskelligt, hvornår børn får tænder, nogle er bare hurtigere til det end andre. Men "som regel" plejer de at få fortænder først.

Men dette behøver jo ikke nødvendigvis være tilfældet hos dig. Vi har her selv fået dem i en mærkelig rækkefølge, så ja nogen gange er det lidt underligt  og 4 på en´ gang så der havde hun altså ondt.

Det siges at kindtænderne er værst at få, det har vi også oplevet her, hun har haft meget feber pga af dem og de kommer altså lidt hist og pist...

Knus Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.