føj hvor har vi ikke haft en sjov dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Milka

... dette tigerspring er hardcore. man nægter både at sove og spise, og der er rigtig, rigtig meget gråd. men lidt billeder alligevel ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

... dette tigerspring er hardcore. man nægter både at sove og spise, og der er rigtig, rigtig meget gråd. men lidt billeder alligevel ...

Selvom tigeren er der, er det bare nogle super smukke bøtter du har. Er helt vild med det første billede, de ser bare ud til at hygge dem

Anmeld

5. marts 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Selvom tigeren er der, er det bare nogle super smukke bøtter du har. Er helt vild med det første billede, de ser bare ud til at hygge dem

jaaaaa, vi havde alligevel et par gode stunder i dag jeg elsker bare mine piger så meget, selvom de er mega besværlige lige nu

Anmeld

5. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Pis,jeg troede tigerspringene var ovre når de var 1 år

Men super dejligt bøtter billeder.Håber snart tigeren forlader jeg igen

Anmeld

6. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

den tiger, den tiger.... er det i øvrigt en hun eller en han tiger?

det er træls med sådanne dage... man har lyst at lukke øjnene og håbe det er en drøm.... (mareridt...)

Jeg synes du er SEJ Camilla, at passe de to bøtter hjemme

Anmeld

6. marts 2010

Milka

ka-ri-na skriver:

det er træls med sådanne dage... man har lyst at lukke øjnene og håbe det er en drøm.... (mareridt...)

heldigvis er det sjældent sådan her

Anmeld

6. marts 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

Er det ikke kun han-tigere der kan være så besværlige

Anmeld

6. marts 2010

Bondepigen

Jamen jeg kan da godt forstå de græder, når de stikker fingrene i øjnene af hinanden....

Er det ikke det Bille gør ved Luca på det  sidste billede?

Anmeld

6. marts 2010

Skouboe

Milka skriver:

Du har masser af sympati herfra... jeg kender jo turen... og bare hold ud, det er klart det hele værd...

Anmeld

6. marts 2010

Milka

bondepigen skriver:

Jamen jeg kan da godt forstå de græder, når de stikker fingrene i øjnene af hinanden....

Er det ikke det Bille gør ved Luca på det  sidste billede?

bille er ude efter luca's sut, hun hugger den hele tiden. luca begynder ofte at græde men gør ikke noget for at tage den tilbage! det ligner at hun stikker hende i øjet, men sådan var det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.