Og er selv ved at udd mig inden for det fag.
Men lige i det her minut har jeg intet til over for hjemmeplejen, og det er fra pårørende synspunkt vil jeg lige understrege.
Min bedste mor er jo syg og går i dialyse 3 gange om ugen osv. Hun har så et akut nr til hjemme plejen hun kan ringe til hvis der sker noget som f.eks fald eller lign.
Igår falde rhun på badeværelset og hun har heldigvis altid tlf på sig og ringer så til nr flere gange og det bliver aldrig taget, og da hun har fået det af vide vil hun jo ikke ringe til vagtlæge eller lign da det jo høre under hjemmeplejen i hendes øjne. Hun kan ikke komme op på sine ben, og slæber sig faktisk ind til hendes seng.
Hun er nu blå i hovedet og har en mega bule efter det.
Måske burde hun have ringet til vagtlægen og fået ham til at sende en, men igen de burde fandme tage den tlf når de siger til de ældre at det er et akut nr hvor der altid er en ved tlf.
Det er jo det de ældre stoler på når de bor alene i deres hjem og som mange af jer ved så vil mange af dem jo ikke belaste deres familie mere end højst nødvendig og vil ikke tage kontakt til læge fordi de ikke lige mener det er galt nok før en anden siger det.
Er virkelig chokkeret over at hun kan ringe flere gange til nr uden at en tager det 
Ved godt de mpske kunne have fået noget ekstrem vigtigt, slet ikke det men når man sidder her og det er så tæt på så rammer det virkeligt.
Og så tænke rman jo også hvad vil der ske næste gang det sker udover det der er sket nu. Hun bliver jo 80.
Anmeld