hvornår testede i positivt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Kaidieshiva

Hej alle

Hvornår testede i positivt?

Jeg skulle have haft min mens i tirsdags og normalt er den ret præcist. Jeg har endnu ikke fået den, men har taget en test i morges og en i går aftes som begge var negativ.

Min sidste mens var den 31. januar.

Kan det godt være at den ikke kan måle det endnu, testen?

Synes ikke jeg har symptomer på graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Faith

Jeg testede positiv da jeg var 4+5. Svagt positiv, men dog positiv.

Anmeld

5. marts 2010

Josesmor

heii

jeg testede svagt pos d. 14 feb og skulle først have min mens ca d 16.. Men det er da ved at være længe siden du har haft din mens

ihh ja det er svært at sige..., men sys da en test skulle kunne vise det hvis du var gravid... Prøv og ring til lægen Mandag og få taget en blodprøve måske.. Vidst det eneste jeg kan forslå

Håber testen viser det du selv håber på

Anmeld

5. marts 2010

Kaidieshiva

Jeg har nærstuderet testen 200 gange og jeg kan bare ikke se nogen svag streg Kan intet se overhoved. Men ja - det er nogle dage siden den skulle være kommet. Min cyklus er 30 dage og plejer bare aldrig at slå fejl

Så derfor jeg tænker at det kan være den ikke kan måle det endnu. Prøver igen på mandag, ellers må je snakke med lægen hvis det ikke er dukket op enndnu, så kan jeg få en blodprøve

Anmeld

5. marts 2010

Josesmor

Kaidieshiva skriver:

Jeg har nærstuderet testen 200 gange og jeg kan bare ikke se nogen svag streg Kan intet se overhoved. Men ja - det er nogle dage siden den skulle være kommet. Min cyklus er 30 dage og plejer bare aldrig at slå fejl

Så derfor jeg tænker at det kan være den ikke kan måle det endnu. Prøver igen på mandag, ellers må je snakke med lægen hvis det ikke er dukket op enndnu, så kan jeg få en blodprøve

Ja sys jeg ville være en go idé... HELD OG LYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.