Hej...
Jeg synes, jeg er i et dilemma mht min fremtid.
Jeg har en ide om at søge ind på en videregående uddannelse her til januar 11'. Det er en helt ny uddannelse på sosu-nord. Den ville åbne dørerne til næsten "alt" inden for sundhed/mennesker. Det er en uddannelse, jeg skal søge økonomisk støtte til ved min kommune. Ulempen er, at det er en helt ny uddannelse og jeg ved ikke, hvordan det kommer op og køre og om der overhovedet bliver tilmeldte nok, til at starte et hold op.
Denne her udd hedder Akademiskuddannelse i sundhedspraksis og tager 3 år, hvor jeg går i skole 1 dag om ugen og arbejder alm ved siden af. Dvs jeg skal nok være på mit nuværende arb i de næste 4 år.
Men men men... Så så jeg lige i går på jobnet.dk at min direkte drømmestilling simpelthen er slået op. Det er faktisk det arb jeg gerne vil lave, når jeg er fårdig med min udd. Men nu har jeg så chancen for at søge det her arb uden den videregående udd.
Det lyder måske ganske nemt, bare at søge drømme jobbet, men jeg er alligevel i tvivl...
Jeg har kun 1 års erfaring som ssa'er og måske ville jeg stå sååå meget mere stærkere med den videregående udd end bare at springe på jobbet og få en masse erfaring ved det.
Total luksus problem, for det er jo slet ikke sikkert, jeg får jobbet...
Måske skulle jeg bare søge stillingen og tage den derfra...
Hvad ville I gøre??
Være 100% sikker og masser af erfaring (og måske sååå fyldt af sit arb, man har været nødt til at blive i, i 4 år mere) Ell ville I bare tage springet og udfordringerne???
Forvirret og skeløjet Kloster!!!!!!!!!!!!!
Anmeld