Aktiviteter til 6 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Kala

Hejsa

Jeg har en stor dreng (74 cm og 11 kg) på 6 mdr. Han har længe kunnet rulle både fra mave til ryg og fra ryg til mave. Når han ligger på maven kan han også godt flytte sig rundt efter sit legetøj. Han kan også næsten sidde. Han har et par gange været oppe og stå på alle 4 så han er også godt på vej til at kravle. Indtil nu har han hygget sig med at ligge på maven og lege med sit legetøj eller ligge på ryggen på st aktivitetstæppe.... men men men det gider han ikke mere... der skal ske noget mere. Og jeg er bare helt blank. Hvad leger man med en vild dreng på 6 mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Diana...

Åh jeg synes os det var så svært lige der :) Lucas gad aldrig rigtig lege eller kikke på det baby legetøj vi gik meget hurtigt over til det lidt større legetøj og alt hvad han kunne trykke på og sagde lyde osv grydeskeer skåle var os et hit og er det stadig nu hvor han lige er blevet et år. Biler og lege telefoner var han os vild med i den alder. så det var faktisk bare ældre legetøj vi købte til ham som han kunne bruge men han kravlet os da han var 6 måneder som kommer han jo selv rund til det han vil.

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.