Vil I høre noget vildt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Dictes mor

Jeg har jo fået at vide, at det er en god ide at lave mad til fryseren, så det er let, når babyen kommer, og så man ikke fristes til take away Så er jeg gået amok i dag, har stået i køkkenet i over 6 timer nu, så jeg er lidt træt, men prøv at høre, hvor meget jeg har fået lavet:

3 kg fiskefrikadeller
2 kg alm frikadeller
2 kg oksefrikadeller m. spidskommen
3 store almindelige lasagner
3 store prosciutto og svampelasagner
2 Laksespinat lasagner
5 store portioner chili con carne

Hvad siger I så de damer, jeg er lidt stolt af mig selv

Imorgen skal jeg bage brød, pizza og samozas ligeledes til fryseren.

Nu tror jeg, at jeg har fortjent at se lidt Desperate Housewifes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Ranarupta

Hvor er det sindssygt!! 
Har det virkelig kun taget dig 6 timer?! og nu er jeg jo dum, ellers havde du ikke skrevet det...  

Det lyder bare rigtigt fint! (Du må godt nok have en stor fryser...)

Anmeld

5. marts 2010

Dictes mor

Ranarupta skriver:

Hvor er det sindssygt!! 
Har det virkelig kun taget dig 6 timer?! og nu er jeg jo dum, ellers havde du ikke skrevet det...  

Det lyder bare rigtigt fint! (Du må godt nok have en stor fryser...)

Jeg har ikke en gang nogen særlig stor fryser, der er bare ikke så meget i, har sørget for at få tømt godt ud inden jeg gik igang Og hvis ikke der er plads, hmmm, så må vi lige skynde os at invitere en masse gæster. Jeg elsker at lave mad, som det jo nok også ses. Jeg kan egentlig godt se, at det har taget længere tid end 6 timer, når nu jeg kigger på uret, ups, jeg begyndte kl. 7.30 og har lige sat mig ind og slappe af nu...

Anmeld

5. marts 2010

MORJESPERSEN

Majastina skriver:

Jeg har jo fået at vide, at det er en god ide at lave mad til fryseren, så det er let, når babyen kommer, og så man ikke fristes til take away Så er jeg gået amok i dag, har stået i køkkenet i over 6 timer nu, så jeg er lidt træt, men prøv at høre, hvor meget jeg har fået lavet:

3 kg fiskefrikadeller
2 kg alm frikadeller
2 Laksespinat lasagner

HOLD DA OP!!!!!

Ja jeg kan godt forstå du er træt, hvor finder du al den energi??? Puha da jeg var gravid sov jeg i døgn drift..... syndes det er flot du har lavet så meget....Så kommer i da ikke til at mangle mad den første tid

Anmeld

5. marts 2010

Dictes mor

Jeg har fundet ud af, at jeg bare skal gå igang med at lave noget med det samme jeg står op istedet for at tage den med ro fra morgenstunden, så har jeg pludselig masser energi, i hvert fald den første halvdel af dagen, men så skal jeg også sove til middag bagefter

Anmeld

5. marts 2010

TbCp

Majastina skriver:

3 kg fiskefrikadeller
2 kg alm frikadeller
2 Laksespinat lasagner

Det er da fantastisk!!!! Det bliver i helt sikkert glade for.

Jeg ville have været igang efter brylluppet. Vi holdt bryllup d. 11/8 2007. Men dagen efter jeg havde fået skrevet takkekort røg jeg så på sygehuset og Liva kom til verden, så jeg nåede ikke at få lavet noget. Regnede ellers med at være i god tid, men hun kom jo så også 5 uger før.

Havde ondt af Carsten som på det tidspunkt arbejdede på Sjælland, kørte direkte fra arbejde ud til os på sygehuset og så hjem til et tomt hus hvor der bare ingenting var... og jeg lå der alligvel i 14 dage.... heldigvis var min mor sød til at invitere ham på mad, så han i det mindste fik lidt ordentlig føde

Nå men ville jo egentlig bare sige at jeg er sikker på i får stor glæde af din enorme indsats!!!

Anmeld

5. marts 2010

TbCp

Slettet - der kom dobbelt

Anmeld

5. marts 2010

Dictes mor

TbCp skriver:

Det er da fantastisk!!!! Det bliver i helt sikkert glade for.

Jeg ville have været igang efter brylluppet. Vi holdt bryllup d. 11/8 2007. Men dagen efter jeg havde fået skrevet takkekort røg jeg så på sygehuset og Liva kom til verden, så jeg nåede ikke at få lavet noget. Regnede ellers med at være i god tid, men hun kom jo så også 5 uger før.

Havde ondt af Carsten som på det tidspunkt arbejdede på Sjælland, kørte direkte fra arbejde ud til os på sygehuset og så hjem til et tomt hus hvor der bare ingenting var... og jeg lå der alligvel i 14 dage.... heldigvis var min mor sød til at invitere ham på mad, så han i det mindste fik lidt ordentlig føde

Nå men ville jo egentlig bare sige at jeg er sikker på i får stor glæde af din enorme indsats!!!

Ja hun snød dig hende den lille Liva, sådan en fræk lille pige Heldigt, at det ikke blev til brylluppet, det kunne have været noget af en oplevelse.

Anmeld

5. marts 2010

msax

WAUW - hvor er du sej.

Jeg gad godt det var mig der havde tænkt så langt frem i tiden, dengang jeg ventede Mille. Jeg satser stærkt på at jeg formår at lave lidt mere klar inden lillebror eller søster kommer til verden til august.

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

Majastina skriver:

3 kg fiskefrikadeller
2 kg alm frikadeller
2 Laksespinat lasagner

EIII - skal vi være kærester???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.