Opdatering på gips mave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.074 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Bom

Hej Piger..

I onsdag fik jeg jo lavet min gips mave..  Og er selv super tilfreds, så som lovet kommer der lige lidt billeder..

(Det første billede er af Christian, min venindes dreng, han var også med til projekt gips mave.. Og hvis knægten har haft mareridt siden onsdag, så er det fordi han har set mig halv nøgen.. )

Jeg er 30+1 på billederne..

Knus Maria

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

TbCp

Rigtig fin!!!

Så skal du bare have dig en 8-10 unger så du kan lave en hel væg med gipsmaver

Anmeld

5. marts 2010

Ranarupta

Hvor er den bare flot!!!

Min far foreslog engang for maaange år siden, at man kunne tage sådan en gipsmave og montere den ca. 10 cm ud fra væggen.
Så kunne man sætte en pære inde bag ved, så man har en unik lampe.

Anmeld

5. marts 2010

oo

iiiih hvor er den fin! sådan en vil jeg også lave når maven er stor og så skal der males noget der har forbindelse til barnets navn på maven og så skal den op og hænge.

Anmeld

5. marts 2010

Bom

Ranarupta skriver:

Hvor er den bare flot!!!

Min far foreslog engang for maaange år siden, at man kunne tage sådan en gipsmave og montere den ca. 10 cm ud fra væggen.
Så kunne man sætte en pære inde bag ved, så man har en unik lampe.

Nåe ja det var sku da skide smart..

Tak for tippet...

Anmeld

5. marts 2010

Bom

TbCp skriver:

Rigtig fin!!!

Så skal du bare have dig en 8-10 unger så du kan lave en hel væg med gipsmaver

Arh tror jeg nøjes med to børn..

Anmeld

5. marts 2010

lotte32

IHH hvor er den fin ville ønske jeg havde fået lavet sådan en ved mine to første børn, næste gang vil jeg helt sikkert ha lavet en gipsmave 

iøvrigt... god idé med en pære bagved

Anmeld

5. marts 2010

smokin

Mini-Terp skriver:

Hej Piger..

I onsdag fik jeg jo lavet min gips mave..  Og er selv super tilfreds, så som lovet kommer der lige lidt billeder..

(Det første billede er af Christian, min venindes dreng, han var også med til projekt gips mave.. Og hvis knægten har haft mareridt siden onsdag, så er det fordi han har set mig halv nøgen.. )

Jeg er 30+1 på billederne..

Knus Maria

Hvor er den smuk søde. Vil du ikke skrive til mig hvordan du har gjort...

Anmeld

6. marts 2010

Bom

Zette skriver:

Hvor er den smuk søde. Vil du ikke skrive til mig hvordan du har gjort...

Det kan du da tro jeg vil søde, det er nu meget nemt...

Vi startede med at pakke mig ind i folie, bare så'n noget billig noget man også bruger i køkkenet.. Og så smurte vi lidt vaseline på folien (grunden til at vi havde valgt og bruge folie, er egentlig fordi jeg har så forfærdelig lange hår på maven, og av av hvis de sad fast i gipsen ) Men når vaselinen er kommet på, så er det bare og gå i krig..
Vi klippede nogle passende strimler af det der gasegips, og så i en skål med vand og på maven, vupti...

Meget simpelt.. Held og lykke med det søde..

Anmeld

6. marts 2010

smokin

Mini-Terp skriver:

Det kan du da tro jeg vil søde, det er nu meget nemt...

Vi startede med at pakke mig ind i folie, bare så'n noget billig noget man også bruger i køkkenet.. Og så smurte vi lidt vaseline på folien (grunden til at vi havde valgt og bruge folie, er egentlig fordi jeg har så forfærdelig lange hår på maven, og av av hvis de sad fast i gipsen ) Men når vaselinen er kommet på, så er det bare og gå i krig..
Vi klippede nogle passende strimler af det der gasegips, og så i en skål med vand og på maven, vupti...

Meget simpelt.. Held og lykke med det søde..

hvor køber man gips?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.