Malou danser disco i mors mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

smokin

Så blev det tid til en video igen igen.. 

Denne gang af et velplaceret spark i mors stakkels mave. Ved 9 sekunder og igen ved 21 sekunder. Den sidste har jeg ladet mig fortælle ikke er til at se... meeeeeen, det kan jo være at de superlækre babymom's herinde kan se det.

http://www.youtube.com/watch?v=Gzj6MuiRBLs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Sisley

Sparket ved 9 sekunder ser jeg helt tydeligt, men det ved 21 sekunder er svært at se om er et spark eller om I klipper i optagelsen?

Anmeld

5. marts 2010

Gaia

Jeg kan godt se det første spark

Anmeld

5. marts 2010

steph0804

Nårhh der er bare ikke noget bedre under graviditeten end at mærke den lille tumle rundt derinde.... ihhh man savner jo helt at have sådan en lille en i maven når man ser din video

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

Hvor livsbekræftende er det ikke lige? Hvornår kommer din "hvalp" ud?

Anmeld

5. marts 2010

FruEllingsen

KAn godt fornemme at hun sparker

Anmeld

5. marts 2010

smokin

Bavianis skriver:

Hvor livsbekræftende er det ikke lige? Hvornår kommer din "hvalp" ud?

Hun er i en livlig periode pt. Jeg er i 27.uge og hun fylder efterhånden ret godt. Jeg håber hun kommer sidst i maj, men jeg har først termin d.10 juni (midt i eksamen )

Men ja hun losser godt til nu

Anmeld

5. marts 2010

smokin

Sisley skriver:

Sparket ved 9 sekunder ser jeg helt tydeligt, men det ved 21 sekunder er svært at se om er et spark eller om I klipper i optagelsen?

Jeg tror det er programmet jeg har lavet den i der hopper lige der hvor hun sparker.. det var heller ikke så voldsomt som det første, jeg orkede bare ikke at redigere den film igen (man er vel doven).

Anmeld

5. marts 2010

smokin

steph0804 skriver:

Nårhh der er bare ikke noget bedre under graviditeten end at mærke den lille tumle rundt derinde.... ihhh man savner jo helt at have sådan en lille en i maven når man ser din video

Så må du op på hesten igen og få en mere 

Anmeld

5. marts 2010

steph0804

Zette skriver:

Så må du op på hesten igen og få en mere 

Arhhh Arthur er kun 8,5 måned, så der går lige lidt tid endnu Ham er jeg endnu ikke klar til at dele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.