Paradise resume fra i går efterlyses

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Sisley

Arhhh missede Paradise i går - er der nogen der kan opdatere mig? Hvem røg ud, hvem knaldede, hvad sagde Amalie osv.?!

Havde ikke mærket liv hele dagen og besluttede at køre på hospitalet omkring kl. 22. Heldigvis var alt OK, men jeg missede som sagt Paradise.

Sisley
30+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

LotteGabriella

Sisley skriver:

Arhhh missede Paradise i går - er der nogen der kan opdatere mig? Hvem røg ud, hvem knaldede, hvad sagde Amalie osv.?!

Havde ikke mærket liv hele dagen og besluttede at køre på hospitalet omkring kl. 22. Heldigvis var alt OK, men jeg missede som sagt Paradise.

Sisley
30+5

Jamen i går var der ingen knalderier og det var Kenneth der røg ud Han stolede på Claudias gruppe og stillede sig bag ved Samantha, da hendes partner havde lovet at stille sig bagved Claudia, så de kunne smide hendes partner ud! Men han skulle aldrig ha' stolet på dem, og Samanthas partner stillede sig ved hende igen og hun valgte så ham i stedet for Kenneth Kan ikke lige huske alle navnene, men håber at det gav mening

Anmeld

5. marts 2010

Maria.

LotteGabriella skriver:

Jamen i går var der ingen knalderier og det var Kenneth der røg ud Han stolede på Claudias gruppe og stillede sig bag ved Samantha, da hendes partner havde lovet at stille sig bagved Claudia, så de kunne smide hendes partner ud! Men han skulle aldrig ha' stolet på dem, og Samanthas partner stillede sig ved hende igen og hun valgte så ham i stedet for Kenneth Kan ikke lige huske alle navnene, men håber at det gav mening

Det var Rasmus der også stillede sig bag Samanta, og så blev Peter og Amalie "rigtig" kærester..

Jeg mener man kan se afsnittet på nettet.. Eller bliver det vidst genudsendt kl. 16.10..

Anmeld

5. marts 2010

LotteGabriella

Maria. skriver:

Det var Rasmus der også stillede sig bag Samanta, og så blev Peter og Amalie "rigtig" kærester..

Jeg mener man kan se afsnittet på nettet.. Eller bliver det vidst genudsendt kl. 16.10..

nååh ja....det er det jeg siger, kan ikke rigtig finde rundt i det synes det er mest underholdende når Amalie siger mærkelige ting

Anmeld

5. marts 2010

Sisley

Haha OK - det lyder som om der har været drama. Hvad med ham homo Patrick; hvem står han sammen med?

Hvordan er Peter og Amalie kærester - kalder de sig bare "offentligt" rigtige Paradise kærester nu?

Anmeld

5. marts 2010

smokin

Sisley skriver:

Haha OK - det lyder som om der har været drama. Hvad med ham homo Patrick; hvem står han sammen med?

Hvordan er Peter og Amalie kærester - kalder de sig bare "offentligt" rigtige Paradise kærester nu?

Han står sammen med hende den kedelige Marie. Og ja Peter og Amalie er officielt paradise kæreste - eller som de selv siger "mere end paradise kærester". Det var til parcermonien så spurgte Rikke om de var rigtige kærester og Peter svarede "jeg vil i hvert fald gerne være rigtig kæreste med Amalie" og Amalie svarede helt pigefniddergrotesk tilbage "Jamen jeg vil også være kæreste med Peter"... og så var det så det 

Anmeld

5. marts 2010

ooo

Skønt med et lille resume, jeg missede det også i går. Faldt i søvn kl 18, og vågnede først kl 6:30 i morges.

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Skønt med et lille resume, jeg missede det også i går. Faldt i søvn kl 18, og vågnede først kl 6:30 i morges.

Du har da vist været træt.

Men der er genudsendelse lige nu

Anmeld

5. marts 2010

ooo

Jaaa, genudsendelse. Super lige at blive påmindet.

Og ja, jeg var bare såå træt. Har været så forkølet, og havde feber, så var ikke til noget. Så jeg sov, mens min kæreste gjorde rent og så fodbold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.