Hvad pokker skriver man....? (Haster en smule) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.194 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Mira0911

Jeg skal til begravelse idag nær Skagen...

Og nu mangler jeg bare og skrive kortet - Hvad pokker skriver man?

Jeg har aldrig skrevet et kort til en begravelse... Har altid været sammen med andre om det... De har self. skrevet kortet....

Håber nogen kan komme med nogen gode tips...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

Jeg har aldrig skrevet et kort til en begravelse... Har altid været sammen med andre om det... De har self. skrevet kortet....

Jeg googlede lige lidt, for jeg er desværre ikke klar over det selv.. Det er jo et ømtåleligt emne, man - heldigvis- ikke berører alt for ofte. Fandt disse links, ved ikke om det er noget du kan bruge.

http://www.babyboomercaretaker.com/Danish/funeral/funeral-resolution/What-To-Write-In-Funeral-Cards.html

dette er en debat: (ved ikke om det er brugbart)

http://dindebat.dk/liv-sjael/655672-doden-hvad-skriver-man.html

Kram

Anmeld

5. marts 2010

wamse

MoarJ skriver:

Hvor meget vil du skrive? Altså alle de kort, der var til min fars begravelse, der stor det meget kort hvem det var fra. Synes egentligt det var rart, at vi ikke skulle læse os igennem lange kort.

Jeg ville bare skrive:"Det gør mig ondt for jeres tab. I dybeste medfølelse xxx"

Anmeld

5. marts 2010

Mira0911

wamse skriver:

Hvor meget vil du skrive? Altså alle de kort, der var til min fars begravelse, der stor det meget kort hvem det var fra. Synes egentligt det var rart, at vi ikke skulle læse os igennem lange kort.

Jeg ville bare skrive:"Det gør mig ondt for jeres tab. I dybeste medfølelse xxx"

xxx Vores navne eller hende der er død? Er helt rundt på gulvet med det kort værk...

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

Faldt også over det her.. Det synes jeg egentlig er meget smukt..

De mennesker der har fået mest ud af livet,
er ikke dem, der har levet i hundrede år,
men dem, der lever hvert minut.

Ved ikke, om det kan bruges... Men google kan mange ting. Skrev "kondulence, hvad skriver man"..

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

xxx Vores navne eller hende der er død? Er helt rundt på gulvet med det kort værk...

Jeres navne, vil jeg tro

Anmeld

5. marts 2010

Mira0911

kitty skriver:

Faldt også over det her.. Det synes jeg egentlig er meget smukt..

De mennesker der har fået mest ud af livet,
er ikke dem, der har levet i hundrede år,
men dem, der lever hvert minut.

Ved ikke, om det kan bruges... Men google kan mange ting. Skrev "kondulence, hvad skriver man"..

Hvor er det smukt...

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

Hvor er det smukt...

Synes jeg også!

Ganske kort, meget sigende, og ikke for sørgeligt... Det kunne jeg selv godt finde på at bruge engang!

Anmeld

5. marts 2010

wamse

MoarJ skriver:

Jeres navne.

Det er heller ikke et let emne, men jeg ved bare hvordan kortene så ud, da vores far blev begravet. For os, var det rart at der ikke stod en masse vi skulle forholde os til, for det var rigeligt at klare sig gennem begravelsen.

Anmeld

5. marts 2010

Mira0911

Jeg takker for hjælpen... Og kigger nærmere på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.