Idé til noget nyt og friskt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

DkzMariia

Hej kage-koner!

Nu har jeg lavet to kager. En med tobleronecreme og jordbærmousse, og så den jeg lige har lagt billeder ind af, hvor cremen mislykkedes og blev derfor lagt sammen med marmelade og chokolade stykker!  Kæresten har så kun smagt den første, da nr. 2 var til mødregruppen. Men han synes den var alt for sød den med tobleronecreme og jordbærmousse.  Så piger. Har i en idé til noget fyld kæresten måske ville synes om?

Knus Maria, som så gerne vil give hendes kæreste en kage han kan li'!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

Dot D

jeg har lavet samme kombi som dig og den er sød (havde ikke flere hindbær), prøv med hindbærmousse i stedet for, den er mere frisk. Den kan jeg bedre lide

Anmeld

6. marts 2010

mariamiss6

skildpaddecreme og hindbærmousse det er den bedste synes jeg....

Anmeld

6. marts 2010

XXSS

Nu ved jeg ikke lige hvad din kæreste ellers er til, men den her er super super lækker og frisk

http://www.arla.dk/Karolines-Kokken/Opskrifter/espressomousse/

også denne og uden at være søde

Denne her er også virkelig lækker - og de kan bruges i samme kage

http://vild-med-kager.blogspot.com/2009/02/limemousse.html

Knus Tanja

Anmeld

6. marts 2010

DkzMariia skriver:

Hej kage-koner!

Nu har jeg lavet to kager. En med tobleronecreme og jordbærmousse, og så den jeg lige har lagt billeder ind af, hvor cremen mislykkedes og blev derfor lagt sammen med marmelade og chokolade stykker!  Kæresten har så kun smagt den første, da nr. 2 var til mødregruppen. Men han synes den var alt for sød den med tobleronecreme og jordbærmousse.  Så piger. Har i en idé til noget fyld kæresten måske ville synes om?

Knus Maria, som så gerne vil give hendes kæreste en kage han kan li'!

Hejsa!

Jeg har én stående i køleren lige nu, med Pæremousse og Aftereight creme... Jeg ved endnu ik hvordan den smager, men cremen hver for sig, smager i hvert fald lækkert!!

Stine 31+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.