Jeg er ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

CarinaSB

og rigtig meget endda .. Min søn er jo født med skæv fod .. og blev opereret d 26 januar .. Vi er så begyndt til fys igen efter en pause på knap 1½ mdr da han jo har haft gips på .. Men han er jo rigtig øm endnu .. så vi skal bare røre ved foden så skriger han .. Og det er virkelig hårdt at se når han ligger der og ryster og er så mega ked af det .. føler det er min skyld at han skal igennem alt den smerte at jeg tager mig selv i at sidde inde i mig selv og sige undskyld til ham .. syntes det er så utroligt hårdt .. bare tanken om at jeg skal afsted med ham igen imorgen gør at jeg sidder med tåre trillene ned af kinderne .. :(

Skulle bare lige af med lidt luft inden jeg skulle i seng ...

Knus Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Sofia

Hej Carina.

Hvor er det synd for den lille purk, og ikke rart for dig at opleve hans smerte. Jeg håber genoptræningen kommer til at gå godt, I skal nok bare lige over det værste her i starten, indtil hans fod har vænnet sig til øvelserne osv. 

Knus til dig

Anmeld

5. marts 2010

Sofia

Hej Carina.

Hvor er det synd for den lille purk, og ikke rart for dig at opleve hans smerte. Jeg håber genoptræningen kommer til at gå godt, I skal nok bare lige over det værste her i starten, indtil hans fod har vænnet sig til øvelserne osv. 

Knus til dig

Anmeld

5. marts 2010

Pia.

Nåååå, det gjorde helt ondt at læse dit indlæg... Stakkels din lille søn og bestemt også stakkels dig.... MEN, det er ikke din skyld, du kan ingen skyld have i at din søn er født med en skæv fod. Du må hjælpe og støtte ham så godt du kan men ikke give dig selv skylden... Det er selvfølgelig okay at være ked af det på sin søns vegne, men den med skyld den skal du have væk igen...  - Lov mig det...

De bedste tanker fra Pia, der føler med dig...

Anmeld

5. marts 2010

Ina33

CarinaSD skriver:

og rigtig meget endda .. Min søn er jo født med skæv fod .. og blev opereret d 26 januar .. Vi er så begyndt til fys igen efter en pause på knap 1½ mdr da han jo har haft gips på .. Men han er jo rigtig øm endnu .. så vi skal bare røre ved foden så skriger han .. Og det er virkelig hårdt at se når han ligger der og ryster og er så mega ked af det .. føler det er min skyld at han skal igennem alt den smerte at jeg tager mig selv i at sidde inde i mig selv og sige undskyld til ham .. syntes det er så utroligt hårdt .. bare tanken om at jeg skal afsted med ham igen imorgen gør at jeg sidder med tåre trillene ned af kinderne ..

Skulle bare lige af med lidt luft inden jeg skulle i seng ...

Knus Carina

Åhhh Carina hvor jeg bare føler med dig

Du må prøve at tænke på hvor godt, det bliver for din søn når det hele overstået....

Men jeg kan virkelig godt forstå dine følelser.

Anmeld

5. marts 2010

CarinaSB

Hej Piger .. :)

Tak for jeres varme svar :) Jeg fik snakket det igennem med kæresten igår da vi gik i seng .. da jeg bare havde det rigtig skidt .. Og han sagde at jeg ikk måtte have det sådan .. for det var jo ikk min skyld .. :) vi kom dog ikk til fys idag da Noah har fået øjnbetændelse .. :( 

Knus Carina 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.