Hjælp - restskat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.270 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

mariamiss6

hvad betyder restskat??? altså er det at jeg skal have, eller betale.... jeg har et tal der ikke har minus foran sig, så skal jeg vel have eller hvad????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Sara.

hvad betyder restskat??? altså er det at jeg skal have, eller betale.... jeg har et tal der ikke har minus foran sig, så skal jeg vel have eller hvad????

retskat skal man betale desværre

hvis man skal ha vil der stå overskydende skat

Anmeld

4. marts 2010

mariamiss6

lærkes_mor skriver:

retsskat skal man betale desværre

ÆVS!

det forstår jeg ikke rigtig... for jeg har jo gået sygemeldt og på barsel, og fik vidst ikke rettet min skattehalløj, så jeg burde vel have betalt for meget skulle jeg mene....

Nåh jeg må have en til at kigge på det for mig...

Anmeld

4. marts 2010

Sara.

mariamiss6 skriver:

ÆVS!

det forstår jeg ikke rigtig... for jeg har jo gået sygemeldt og på barsel, og fik vidst ikke rettet min skattehalløj, så jeg burde vel have betalt for meget skulle jeg mene....

Nåh jeg må have en til at kigge på det for mig...

ja det ville jeg også gøre...

nu har jeg dog ikke forstand på det... men hvis de nu havde regnet med at du sku ha tjent mere og derved betalt mere i skat... og du så har tjent mindre og derfor ikke betalt så meget i skat som regnet med så har du jo betalt for lidt? eller hvad? ved ikke om det gir mening

Anmeld

4. marts 2010

mariamiss6

lærkes_mor skriver:

ja det ville jeg også gøre...

nu har jeg dog ikke forstand på det... men hvis de nu havde regnet med at du sku ha tjent mere og derved betalt mere i skat... og du så har tjent mindre og derfor ikke betalt så meget i skat som regnet med så har du jo betalt for lidt? eller hvad? ved ikke om det gir mening

Hm jeg ved det ikke.. har gået hjemme i 3 år, og startede arbejde i december 09, så de burde vel have regnet med jeg skulle tjene kun lidt???

nåh har råbt på hjælpen, så ser vi hvornår/om den kommer

Anmeld

4. marts 2010

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Hm jeg ved det ikke.. har gået hjemme i 3 år, og startede arbejde i december 09, så de burde vel have regnet med jeg skulle tjene kun lidt???

nåh har råbt på hjælpen, så ser vi hvornår/om den kommer

Dit problem kan være dit beskæftigelsesfradrag, som du ikke har, hvis du har gået hjemme. Det er jo ret højt, hvis man er i arbejde. De kunne måske være det.

Hvad er din restskat på da? Er den meget høj?

K.h. Linda

Anmeld

4. marts 2010

mariamiss6

Baagøe skriver:

Dit problem kan være dit beskæftigelsesfradrag, som du ikke har, hvis du har gået hjemme. Det er jo ret højt, hvis man er i arbejde. De kunne måske være det.

Hvad er din restskat på da? Er den meget høj?

K.h. Linda

næh godt 4000 så det kan jo trækkes over det nye år, uden det egentlig mærkes, men jeg plejer at få en pæn sjat tilbage, så det er lidt en overraskelse, og jeg kunne da godt have brugt den pose penge jeg plejer at få

jeg har på de 3 år gået hjemme og været sygemeldt, på barsel, arbejdet 1 uge, været sygemeldt, på barsel og arbejder så igen nu.... og det blev rettet den gang jeg først gik på barsel eller sygemelding første gang, siden er det ikke rettet, så jeg fatter nada.... men jeg fatter aldrig en skid af det der skat hehe... får min moster til at tjekke, for jeg forstår ikke hvad folk snakker om i skatteafdelingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.