pipsen skriver:
Hej min dreng har 39,5 i feber her til aften. Han havde 39,4 tidligere i dag. Han har fået dræn i ørerne for et par uger siden og har bøvlet med det lige siden. Drænene fungerer som de skal, men ørerne bliver ved med at væske. Vi får dråber for det og han har også været på pencilin for det. Jeg lod mærke til, at hans hud var lidt spættet de sidste par dage - aner ikke om der er en sammenhæng.. Ville I ringe til vagtlæge eller vente til alm. læge i morgen. Han drikker fint og har spist (meget lidt) til aften..
jeg vil sige at hvis feberen blivr ved med at stige, så skal i søge læge i aften, for hvis den når 40 eller derover, så kan det blive farligt og ende i feberkramper... især når han er så lille. har selv et ørebarn, men her har drænene ikke drillet, så kan ikke helt råde dig præcist, men hvis du føler at han bliver for slap, så kom afsted. jeg har altid gjort det, at jeg har overnattet i stuen med min når hun var syg, for så kunne jeg holde øje med hende hele tiden, selvom det koster en del nattesøvn. god bedring med ham!!
knus charlotte
Anmeld