Min forslåede dreng :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. maj 2008

Doktor Doolittle

Stakkels William blev væltet af en pædagog den anden dag i vuggestuen, hun kom til at træde baglæns ind i ham. Det var så uheldigt at han faldt med ansigtet lige ned i kanten på sandkassen. Nu har han et sæbeøje, en ordentlig rift hen over næsen og så en blå kind :( ØVØVØV det er synd for ham, og jeg kan se på ham, det gør ondt, selvom han er et barn der meget sjældent græder over noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2008

Lise

Aj, for Søren da. Stakkels William... det var da meget uheldigt - og måske en lidt klodset pædagog der skulle kigge sig bedre for... :-o Håber William snart kommer sig ovenpå ulykken. Pyh, bliver sgu helt ked af det :'( Det er godt at han ikke er en lille pivemus, når han må lægge ansigt til sådan noget. Lise

Anmeld

22. maj 2008

Tullebobs

Lille stakkels pyl da:'( Kan I mærke, at jeg puster alt hvad kan;) Rigtig god bedring. Kh st P.S. Sig til pædagogen, at vi forstår deres lønkrav, og at der ingen grund er til at maje børnene ned:)):)):))

Anmeld

22. maj 2008

st

Nårh lille Willy mand. Det lyder voldsomt. Stakkels ham. Jeg håber han snart bliver fin igen, og huden får normale farver.

Knus st.

Anmeld

22. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Bette ven da :'( Jeg sende et mys og håber han snart har det bedre (H)

Anmeld

22. maj 2008

Mathilde

Åhh hvor er det synd. Stakkels William:'( Det er da også bare super uheldigt.... Håber han snart får det bedre. (H)Mathilde, som sender et pust til William

Anmeld

22. maj 2008

Pia.

:S - Nååååeee... lille William... Hvor er det synd for ham. . . lille pus...

Håber snart det bliver bedre....

Stort knus til dig og William.. (H)

Anmeld

22. maj 2008

rlyn

Åhh, den lille mand. Håber han snart får det bedre - det lyder ikke sjovt :S

Stort knus og pust på kinden (H)
Rikke

Anmeld

22. maj 2008

Doktor Doolittle

1000 tak for alle jeres søde opmuntrende knus :))(L)
Jeg har sendt det hele videre til William der straks fik det bedre ;)
(H) Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.