Mia Maia skriver:
Jeg er oprindeligt fra Slangerup, men min mor bor nu i Græse bakkeby...
Det er godt nok vildt med alle de butikker, men jeg tænker - kan det virkelig overleve i frederikssund, og hvad så med alle butikerne i gågaden...bliver gågaden nu total spøgelses gade...
F.eks. i Hillerød hvor slotsarkaderne kører ret godt, så kom det der gallerierne, men det vandt aldrig ind...
Men det er noge fede butikker der kommer...
Ja altså de butikker der flytte - de sal vel så erstattes af nogle nye (på deres gamle beliggenheder, men det hører man ikke om) så det bliver da spændende hvad der skal ske med gågaden.... gågaden er jo egentlig ret stor, og langt fra alle butikkerne flytter med over i centeret jo, så der må da være noget liv...
Ja jeg tror bestemt frederikssund kan huse sådan et center, uden problemer... som du selv siger, skal man jo ellers helt til hillerød, roskilde eller kbh, hvis man vil i center. og det er da lidt langt bare for at gå i H&M lige hurtigt, hvis man nu bor i frederiksværk eller slangerup eller frederikssund (eller for den sags skyld heeeeelt på den forkerte side af broen - som jeg selv) det vigtigste med det center, er netop at der kommer interessante NYE butikker ind, som for eksempel H&M, altså at det ikke kun er de gamle og kendte frederikssund butikker, der flytter over i centeret....
Det er jo det eneste frederikssund har manglet egentlig... 1 sted hvor alt kan handles. og at dette sted har de samme populære butikker som folk ellers kører til hovedstaden for
så mangler de kun en kagebutik 
Men der er mange butikker på listen som jeg ikke kender over hovedet, og egentlig gerne ville kende prislejet og varebeholdningen på.... 'Deres' for eksempel... Det var der noget der hed da jeg var barn, men jeg tvivler på det er det samme som den gang - kender du den butik?
Anmeld