Leggings???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Mumto3

kære smarte piger herinde,

Vil I ikke nok være søde og fortælle mig hvad pointen er med leggigns? Altså sådan nogle strømpebukser uden fødder i.

Jeg hader at parre strømper, og det synes ejg er super smart med strømpebukser, at det er 1 stykke tøj, og man skal ikke finde en makker der passer. Når man bruger leggins skla man jo både have leggings og ankelstrømper og så slipper man ikke for at skulle parre strømper, så jeg har lidt svært ved at se fidusen i dem.

I Katvigs nye kollektion har de både buksetrømper og leggings, men nogle af de steder jeg plejer at handle har valgt kun have leggings, og jeg er bare et stort spørgsmåls tegn. Det er jo meget dyrere at skulle købe både leggings og ankelstrømper, samtidig med at man har alt besværret med at parre strømper, så hvorfor er det smart?

-og så lige et side spørgsmål. Kan man bruge gamacher istedet for leggings eller vil det se mærkeligt ud? -og hvad er varmeste?

Kh en temmelig forvirret 3.gangs mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Sofia

Jeg eeeelsker leggins - synes det ser fit ud fremfor strømpebukser fordi man kan have bare tæer i ballarinaer, eller sandaler. Og så er de ikke gennemsigtige - så man kan bruge dem med en kort kjole/bluse til. Derudover er de meeega behagelige, nærmest pyjamasagtige, at have på.. det var bare lige mit input og min jubel over leggins. Ved ikke om du kan bruge det til noget

Anmeld

4. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Har siden den 10 feb brugt leggins hver dag......

Er helt vilde med dem der er vildt farverige, men bruger dem så heller ikke på benene...

Og skifter alt efter hvad tøj jeg har på...

Mange har spurgt hvor jeg har fået den gips fra, selv dem på gipse-stuen i kolding - var overasket over mit påfund..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2010

Mor til L&S

Mumto3 skriver:

kære smarte piger herinde,

Vil I ikke nok være søde og fortælle mig hvad pointen er med leggigns? Altså sådan nogle strømpebukser uden fødder i.

Jeg hader at parre strømper, og det synes ejg er super smart med strømpebukser, at det er 1 stykke tøj, og man skal ikke finde en makker der passer. Når man bruger leggins skla man jo både have leggings og ankelstrømper og så slipper man ikke for at skulle parre strømper, så jeg har lidt svært ved at se fidusen i dem.

I Katvigs nye kollektion har de både buksetrømper og leggings, men nogle af de steder jeg plejer at handle har valgt kun have leggings, og jeg er bare et stort spørgsmåls tegn. Det er jo meget dyrere at skulle købe både leggings og ankelstrømper, samtidig med at man har alt besværret med at parre strømper, så hvorfor er det smart?

-og så lige et side spørgsmål. Kan man bruge gamacher istedet for leggings eller vil det se mærkeligt ud? -og hvad er varmeste?

Kh en temmelig forvirret 3.gangs mor

Hej

Jeg synes leggins er smart om sommeren/foråret... Så får man luft til fødderne og er super fin til sandaler og ballarina. Strømpebukser er mere vinter agtige!!

Rollo - stor tilhænger af legging m. korte kjoler til

Anmeld

4. marts 2010

SaNiNa

jeg går i strømpebukser om vinteren men leiggens om sommeren og der går ikke længe før de skal frem igen for min tær hader at være lukket inde

Anmeld

4. marts 2010

Cris

Jeg tror, at det er fordi de er lidt varmere om foråret end kun en nederdel eller kjole til piger... Og til kvinder det ved jeg ikke, jeg bruger dem kun, når jeg har hår på ben og ikke gider at finde græsklipperen og hellere ikke har lyst til at bruge bukser på...

Anmeld

6. marts 2010

Mumto3

Tak alle sammen, så bliv jeg da meget klogere. Man skal åbenbart slet ikke bruge ankelstrømper til leggings....haha, det har jeg altid gjort!!! der er nok nogen der har tænkt sit....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.