1 år i billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Ranarupta

Jeg  simpelthen billedet, hvor Malutski er klædt ud som leopard! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

nøøøøj hun var lille! jeg får helt ondt i maven!!

godt hun er vokset til en stor sund lækkermås

Ja en Liter mælk og knap en pk. smør, så har du fisen;) (den måde gik mine nicer MEGET op i at følge med i, hvad hun vejede, da de jo ikke måtte komme på neo de første 3 uger)

Lille lækkermås blev bare en ENDNU str. lækkermås

Anmeld

4. marts 2010

Bondepigen

Jeg ÆÆÆÆLSKER lille Malutski, hun er simpelhen bare så køn!!! Og de øjenbryn der, sammen med øjnene....er jo slet ikke til at stå for. Hun kan garanteret sno alle om sin lillefinger...

Anmeld

5. marts 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Jeg ÆÆÆÆLSKER lille Malutski, hun er simpelhen bare så køn!!! Og de øjenbryn der, sammen med øjnene....er jo slet ikke til at stå for. Hun kan garanteret sno alle om sin lillefinger...

Ja hun kan så...

Lige i disse dage er hun i gæstehus, og Batin 3 år(fra hende alm. dp.) står klar om morgenen, og råber Malucca kommer, når vi ankommer og så komme alle de andre børn ud til os.... -Og så skal hun mysse dem alle sammen...

Faktisk bliver pæd. nødt til at sige stop til de andre børn, da hun er jo en perfekt lille dukke, som elsker alt opmærksomheden...

-Og lige en sjov kommentar, Batin plejer at kalde mig Maluccamor, men igår da jeg kom blev det til... Se maluccafar.

Anmeld

5. marts 2010

Klumpe-dumpe

Ranarupta skriver:

Jeg  simpelthen billedet, hvor Malutski er klædt ud som leopard! 

Ja hun er ret kær. Som den store farlige Leopard.... ;)

Anmeld

5. marts 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

Ja hun kan så...

Lige i disse dage er hun i gæstehus, og Batin 3 år(fra hende alm. dp.) står klar om morgenen, og råber Malucca kommer, når vi ankommer og så komme alle de andre børn ud til os.... -Og så skal hun mysse dem alle sammen...

Faktisk bliver pæd. nødt til at sige stop til de andre børn, da hun er jo en perfekt lille dukke, som elsker alt opmærksomheden...

-Og lige en sjov kommentar, Batin plejer at kalde mig Maluccamor, men igår da jeg kom blev det til... Se maluccafar.

Nårh, hvor sødt. Mathias og Kirstine går osse og venter utålmodigt på at Emma møder om morgenen. Det er så dejligt, at mærke at børnene er glade for hinanden!!!

MaluccaFAR  Håber det var en fejl, ellers har du da i hvert fald skiftet udseende siden de sidste billeder jeg har set af dig!

Anmeld

6. marts 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Ja Malucca blev jo ikke rigtig fejret på sin fødselsdag-Men om søndagen, var der en lille fest for hende.

Så her kommer lige lidt blandet foto af hende....

nårh...

lille fine Malut! hvor er hun kær......

Anmeld

8. marts 2010

lion

Hvor er det nogle gode billeder af Malucca.

Hvor var hun bare lille og dejlig da hun blev født, nu er hun stor og dejlig. Er vild med den strikkede orange kjole.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.