nu er der sket så meget på baby så.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

LouiseNielsen

missKat skriver:

Hej Louise,

også tak til dig 

Selvfølgelig må du spørge ang det planlagte kejsersnit!!
Det har været en lang proces for mig.. Har haft lidt svært ved at tage imod det/beslutte mig, for "urkvinden" i mig ville jo godt prøve at føde selv..
Men historien er den, at jeg er opereret i lænderyggen for 5 diskusprolapser. Så min ryg er jo svag og meget disponeret for nye prolapser.. Så skulle jeg være "egoistisk" og vælge at føde selv, så kunne jeg for det første risikere at få nye prolapser og derved ikke kunne være der for Michael og vores guldklump den første tid.. og for det andet pludselig stå i en situation hvor min krop ikke ville kunne gennemføre fødslen, så det ville ende i akut kejsersnit.
Så det mest fornuftige, er jo kejsersnittet og det har vi valgt, efter laaaaange samtaler med mig selv og en del tårer. Det er mærkeligt for har jo hele vejen igennem kunnet se det fornuftige i PKS, og til trods for det har en lille procent i mig stadig tænkt på alm fødsel. 
Jeg har været fulgt grundigt af lægerne på Skejby (var til første "fødselssamtale" i uge 12), og det har ladet det være op til mig hele vejen igennem, da de har kunnet se hvor meget det har betydet. Men nu er det endelige valg truffet og jeg har det bare SÅ godt med det nu   
Vi får jo det vi kommer efter, anset hvordan den kommer ud   og den ved ikke hvordan det er at blive født, jeg ved ikke hvordan det er at føde og jeg bliver en framragende mor, ligemeget hvordan den bliver født  

Det lyder da bare RIGTIG træls med så slem en bækkenløsning!!!
Har du haft det længe??

Lyder som en rigtig god beslutning for jer alle, og selvfølgelig bliver du en fantastisk mor uanset hvordan jeres lille fnug kommer til verden....

Jeg var udsat i et færdselsuheld for 5 år siden som gjorde mit bækken blev revet skævt, og derfor jeg nu under graviditeten døjer med slem bækkenløsning... Jeg begyndte at mærke til det da jeg var 11 uger henne, og er jo kun blevet værre og værre jo større belastning kroppen bliver udsat for,...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

missKat

LouiseLarsen skriver:

Lyder som en rigtig god beslutning for jer alle, og selvfølgelig bliver du en fantastisk mor uanset hvordan jeres lille fnug kommer til verden....

Jeg var udsat i et færdselsuheld for 5 år siden som gjorde mit bækken blev revet skævt, og derfor jeg nu under graviditeten døjer med slem bækkenløsning... Jeg begyndte at mærke til det da jeg var 11 uger henne, og er jo kun blevet værre og værre jo større belastning kroppen bliver udsat for,...

Uhh det lyder da bestemt ikke rart!!!

Har du hørt mere nyt siden sidst???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.