uhhh er helt rund forvirret:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

businesstigger

Tillykke med de to streger!!!

Kan godt forstå at det sidder i kroppen at du har mistet før. Jeg vil selv have det sådan sku det lykkes for os igen, men som Trine nævner så tillad dig selv at være lidt glad. Det vil ikke gøre mindre ondt hvis det skulle gå galt igenfordi du ikke var glad over at du blev gravid.

Jeg vil nok selv vælge lidt mere med omhu hvem jeg fortæller det til med det samme. Men man bliver da nød til at dele det med nogen!

Endnu en gang tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Lon1976

line7 skriver:

Efter kvalme et par dage besluttede jeg mig for at teste.. Har nu prøvet 4 teste .to forskellige og på to dage.. der er sku to streger!!! Det jo for vildt.. Tør næsten ikke a tro ¨på det. Sidste gang gik det galt i uge 6. Tør ik at være glad.. og allligevel har man jo bare så mange følelser! årh måtte lig ud med det

Hej Line7

Stort tillykke med stregerne, det er da fantastisk, men kan også sagtens følge dine tanker.  krydser for at det går rigtigt til sig denne gang.

Hvor jeg spørge hvor længe der gik, før du blev gravid igen?

Jeg spørger fordi jeg selv har mistet (i uge 10) og nu forsøger vi igen.

Anmeld

5. marts 2010

Kløver

line7 skriver:

Efter kvalme et par dage besluttede jeg mig for at teste.. Har nu prøvet 4 teste .to forskellige og på to dage.. der er sku to streger!!! Det jo for vildt.. Tør næsten ikke a tro ¨på det. Sidste gang gik det galt i uge 6. Tør ik at være glad.. og allligevel har man jo bare så mange følelser! årh måtte lig ud med det

STORT tillykke alt går godt denne gang

Anmeld

5. marts 2010

Linekocemba

Jeg mistede i August sidst.. Men fik at vide at der skulle gå tre mdr inden vi prøvede igen. Så det fra December til nu

Anmeld

5. marts 2010

ooo

Tillykke, hvor er det bare fantastisk.

Kram Metha

Anmeld

5. marts 2010

Mettemus

TILLYKKE! Krydser fingre for at denne gang er lykkens gang.

Anmeld

5. marts 2010

Linekocemba

Tusind tak alle sammen. Jeg er bar så lykkelig... for pokker altså!

Anmeld

5. marts 2010

Ann-

stort tillykke

Anmeld

6. marts 2010

Louisiana

Tillykke !! 

Anmeld

6. marts 2010

Louisiana

Tjuhl skriver:

først og fremmest KÆMPE tillykke med de to streger!!

og dernæst: VÆR GLAD! det gør ikke mindre ondt hvis det går galt igen, blot fordi du ikke har tilladt dig selv at være glad

Havde slet ikke set, at du var gravid, stort tillykke til dig også!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.