Et 3. ks - erfaringer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. maj 2008

Anonym trådstarter

Hej tøser.
Jeg er lige anonym da folk ikke kender til vores planer om barn 3 endnu.

Da jeg skulle have 2. ks, sagde lægen at det var risikabelt med 3 ks :-OO

Men synes da bare jeg har hørt om nogle der har fået endnu flere ks uden problemer!?

Nogle der vil dele erfaringer?? Hvor langt var der mellem jeres ks??

Knus fra mig (skal nok give mig til kende om et par måneder, ha, ha)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2008

H+S Skjolgborg.

hejsa nu er jeg godt nok ikke gravid igen og har ingen kj bage mig..
men jeg kan fortæller min søster fik afvide efter den 1 det ikke ville være smart med nr 2 hun fik dog en dreng mere 2 år efter og nu har hun lige født nr 3 i aug sidste år også..hun siger af nu 2 var den væreste + hun sad i kørestol da hun ikke kunne gå og de mete hun måske kunne være bleve lam eller var..men nej nej efter et stykketid kan ikke lige huske hvor langtid var hun på bene igen osv + hun er en del overvægtig altid været det en stor pige...
nr 3 var da hård men ingen ting der anden hende ar gik op og var ikkke rart der gik betændelses i den og hun måtte sys igen og havde pencilin..men ellers gik det super nok hva hun har fortalt..
jeg tro hvis man har vijle så skal det nok gå osv...
knus fra henriette

Anmeld

22. maj 2008

sanne

jeg har fået 3 ks. men nr.3 havde de svært ved at få hende ud, da jeg have meget arvæv, så da hun fik det dårligt og var ved at blive blå var der 3 mand der hoppet oven på mig( jeg troet at jeg var ved at dø for det gjort så ondt og jeg kunne ikke trække vejret+o() Men ud kom hun og i dag er hun en sund rask pige på 8 mdr.(H)

kh. sanne

Anmeld

22. maj 2008

Anonym trådstarter

Åhhhh, det lyder lidt mere kompliceret end som så......men godt du, Sanne, fik en sund pige, også din søster, Henriette ;)

Men æv, jeg kan selv huske at de var længe om at få nr. 2 ud pga ar-væv +o(

knus fra mig der overvejer videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.