niver lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.367 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Har idag været ved lægen og fik afvide at den bette fis ligger godt nede i mit bækken nu. Kan det godt gøre at ens plukveer niver lidt? De gør ikke som sådan ondt, men niver i skeden nærmest??

Skal til samtale om 11 dage om igangsættelse før tid, og bliver der sagt god for det, jamen så vil jeg højst sandsynlig blive sat igang samme dag, altså mandag d 15 marst. Min læge siger så dog idag, ja men nu må vi se om de føder selv inden....

Mit spørgsmål er nu, kan det at han skubber sig ned i mit bækken godt give de der plukveer der niver lidt, eller er det noget andet der er begyndt at ske dernede?? Ikke nødvendigvis alm veer der er på vej, men er livmoderhalsen mon begyndt at udslettes??

kan intet af alt sådan noget huske fra da jeg ventede Nicklas...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Kvindemin

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Har idag været ved lægen og fik afvide at den bette fis ligger godt nede i mit bækken nu. Kan det godt gøre at ens plukveer niver lidt? De gør ikke som sådan ondt, men niver i skeden nærmest??

Skal til samtale om 11 dage om igangsættelse før tid, og bliver der sagt god for det, jamen så vil jeg højst sandsynlig blive sat igang samme dag, altså mandag d 15 marst. Min læge siger så dog idag, ja men nu må vi se om de føder selv inden....

Mit spørgsmål er nu, kan det at han skubber sig ned i mit bækken godt give de der plukveer der niver lidt, eller er det noget andet der er begyndt at ske dernede?? Ikke nødvendigvis alm veer der er på vej, men er livmoderhalsen mon begyndt at udslettes??

kan intet af alt sådan noget huske fra da jeg ventede Nicklas...

Kan det minde lidt om nogle lyn, hvor man sådan kniber sammen

Så ja, det husker jeg i hvert fald.

Anmeld

4. marts 2010

MariaJ

Jeg læser nysgerrigt med her for jeg har det lidt på samme måde. Er dog kun 33+2 så baby skal helst ikke komme ud endnu.

Maria

Anmeld

5. marts 2010

LouiseNielsen

Chritinap skriver:

Kan det minde lidt om nogle lyn, hvor man sådan kniber sammen

Så ja, det husker jeg i hvert fald.

Neeej ikke sådan.... Mere som meget meget små veer! Som bare er plukveer der niver i skridtet/underlivet...

Anmeld

5. marts 2010

Gaia

Min pige ligger også nede med hovedet fast i mit bækken nu og mærker en gang imellem nogle jag/niv i skeden..er det, det du mener?? Har ikke haft plukveer endnu (hvad jeg ved af) så ved ikke hvordan det føles.

Anmeld

5. marts 2010

Sara.

LouiseLarsen skriver:

Neeej ikke sådan.... Mere som meget meget små veer! Som bare er plukveer der niver i skridtet/underlivet...

Jeg har det lidt som du beskriver.... kan mærke en plukve er på vej, det strammer mere og mere... og gør faktisk lidt ondt i skridtet... har tænkt om det er min livmoderhals der er ved at blive udslettet... og havde det været min første graviditet tror jeg jeg ville tænke at jeg føder før termin.... men, har en pige på 2½ hvor jeg også havde mange plukveer gennem hele graviditeten som også begyndte at gøre små ondt... og fødte hende i uge 41 + 0....

Mit svar er nok at det godt kan være livmoderens hals der er ved at blive udslettet, men at det godt kan tage lang tid og derfor ikke er sikkert du når at føde inden igangsættelse... men hvem ved

Anmeld

5. marts 2010

LouiseNielsen

Behøver heller ikke føde selv inden igang sættelse, men jo mere "moden" jeg er forneden jo nemmere vil det jo være at sætte mig i gang.... Håber på at de kan nøjes med at ta vandet, uden brug af stikpiller først.... Men nu må tiden vise hvordan det ser ud næste mandag....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.